بررسی ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 – همه کاره شیک

گزینه های تنظیم مستقیماً روی ساعت گسترده هستند. امکان تغییر واچ فیس و فرمت نمایش زمان وجود دارد. همچنین امکان اتصال به شبکه Wi-Fi، جفت کردن هدفون از طریق بلوتوث، تنظیم صفحه نمایش همیشه روشن، تغییر طرح دکمه یا تغییر تنظیمات آموزشی مانند GPS وجود دارد.

برنامه Zepp برای راه اندازی و راه اندازی GTR 4 مورد نیاز است. این برنامه برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است. چندین دستگاه Amazfit را می توان با برنامه جفت کرد. راه اندازی بسیار ساده است: یک کد QR روی ساعت هوشمند با گوشی هوشمند اسکن می شود و برنامه باز می شود.

علاوه بر این، از طریق اپلیکیشن می توان به فروشگاهی برای واچ فیس ها دسترسی داشت. علاوه بر 10 صفحه ساعت از پیش بارگذاری شده، سازنده بیش از 200 صفحه دیگر را ارائه می دهد.

دسترسی به اپ استور از طریق اپلیکیشن Zepp امکان پذیر است. برنامه هایی برای تمرین و تناسب اندام و همچنین بازی ها و برنامه های یادگیری زبان وجود دارد. برنامه ها تا حدی رایگان هستند، اما برخی از آنها پولی هستند. شناخته شده ترین آنها از GoPro می آید و امکان کنترل دوربین های اکشن را از طریق یک ساعت هوشمند فراهم می کند. علاوه بر این، تنظیمات برنامه ها را می توان روی ساعت انجام داد.

با این حال، برنامه Zepp باید برای برخی تنظیمات و تنظیمات استفاده شود. به عنوان مثال، حساب آمازون باید در برنامه ذخیره شود تا دستیار صوتی روی ساعت فعال شود.

همچنین می‌توانید بر روی اندازه‌گیری‌های گوشی هوشمند تأثیر بگذارید، مثلاً اینکه کدام پارامتر بدنه باید چقدر و با چه دقتی اندازه‌گیری شود. این نرم افزار اطلاع می دهد که اندازه گیری های مکرر و دقیق تر به عمر باتری آسیب می رساند.

پس از آن، برنامه همچنان باید مجوز داشته باشد، به عنوان مثال، برای ارسال اعلان ها و دسترسی به مخاطبین یا تقویم.

همچنین می توان موسیقی را به صورت محلی در ساعت هوشمند از طریق برنامه Zepp ذخیره کرد. انتقال از طریق WLAN انجام می شود. برای این کار ارتباط جداگانه ای بین ساعت و گوشی هوشمند برقرار شده است. موسیقی را می توان از طریق بلندگوی یکپارچه یا هدفون بلوتوث پخش کرد. GTR 4 از پخش موسیقی از طریق برنامه پشتیبانی نمی کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Amazfit-GTR-4-Smartwatch-review-Chic-all-rounder.707580.0.html