بررسی ساعت هوشمند Amazfit Band 7 – ردیاب تناسب اندام مقرون به صرفه با الکسا و شکاف های دقت

این کیس طبق استاندارد ISO 22810:2010 با مشخصات 5 دستگاه خودپرداز در برابر گرد و غبار و آب محافظت می شود و به کاربر این امکان را می دهد که در زیر دوش یا هنگام شنا، Amazfit Band 7 را روی مچ خود نگه دارد. Amazfit Band 7 فاقد کلید یا بلندگو است، اما یک میکروفون در لبه پایین قاب وجود دارد.

صفحه نمایش 1.47 اینچی Amazfit Band 7 با شیشه سخت پوشیده شده است که دارای پوشش ضد اثر انگشت است. در طول استفاده روزمره، دومی با سهولت تمیز کردن آن تحت تاثیر قرار می‌گیرد و باعث می‌شود رگه‌های چربی به سختی قابل مشاهده باشند. سنسورهای مختلفی برای اندازه گیری ضربان قلب و نظارت بر SpO2 در پایین قرار دارند. در زیر سنسورها، پین های فلزی برای شارژ Amazfit Band 7 قرار گرفته است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Amazfit-Band-7-smartwatch-review-Affordable-Fitness-tracker-with-Alexa-and-accuracy-gaps.703803.0.html

قاب Amazfit Band 7 از پلی کربنات ساخته شده و در رنگ مشکی یا بژ قابل خریداری است. علاوه بر این، می توانید ردیاب تناسب اندام را با چهار رنگ مختلف مچ بند (سبز، آبی، صورتی و نارنجی) شخصی سازی کنید. طبق گفته سازنده، مچ بند TPU 16 میلی متری (~ 0.63 اینچ) باید برای مچ هایی با محیط 166 تا 233 میلی متر (6.5 تا 9.2 اینچ) مناسب باشد. با وجود قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و طرز کار بسیار راضی کننده است. بست مچ بند نسبت به بند هوشمند شیائومی 7 احساس امنیت بیشتری می دهد، حتی اگر مکانیسم آن بسیار شبیه به نظر می رسد. در طول دوره آزمایش ما، مچ بند Amazfit Band 7 ناخواسته شل نشد. مچ بند را می توان تعویض کرد، اما فقط به عنوان یک کل.