بررسی ردمی پد شیائومی – تبلت اندرویدی مقرون به صرفه با 90 هرتز و 4 بلندگو

توصیه می کنیم پیکربندی حافظه 4/128 گیگابایتی بزرگتر را انتخاب کنید، زیرا قیمت بالاتر از مدل پایه 64/3 گیگابایتی تنها 10 دلار است. دومی فقط کمی ارزانتر است و برای اجرای همزمان دو برنامه در کنار یکدیگر، نمای تقسیمی را ارائه نمی دهد.

در حالی که شیائومی ردمی پد یک تبلت خوب در رده زیر 300 دلار است، قیمت آن هنوز برای ما کمی بالاست که بتوانیم آن را به صراحت توصیه کنیم. در همین حال، رقیب داخلی شیائومی پد 5 با ویژگی‌های بسیار بهتری عرضه می‌شود، در حالی که گران‌تر نیست.

هیچ گزینه WWAN برای تبلت شیائومی وجود ندارد. به طور مشابه، ماژول Wi-Fi از نظر قابلیت های محدود و محدود به پشتیبانی از Wi-Fi 5 است. هنگام استفاده از تب ردمی به عنوان یک تبلت خانوادگی نیز محدودیت هایی وجود دارد، زیرا نه ورودی قلم و نه چندین حساب کاربری پشتیبانی نمی شوند.

از مزایای آن می توان به قاب فلزی ممتاز، سبک وزن، صفحه نمایش خوب IPS 90 هرتزی، راه اندازی چهار بلندگو با Dolby Atmos و عمر باتری عالی اشاره کرد. اگرچه ممکن است گاهی اوقات لکنت جزئی رخ دهد، عملکرد کلی نسبت به قیمت ثابت است و حتی برای اجرای بازی ها کافی است.

Samsung Galaxy Tab A8 2022 و Xiaomi Pad 5 جایگزین های بالقوه ای برای Xiaomi Redmi Pad هستند. اگرچه شیائومی پد 5 حدود 120 دلار بیشتر از نسخه 128/6 گیگابایتی دستگاه آزمایشی ما قیمت دارد، اما عملکردهای اضافی زیادی نیز ارائه می دهد. این شامل یک پنل 120 هرتزی HDR IPS و یک تراشه اسنپدراگون 860 بسیار سریعتر است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Redmi-Pad-review-Affordable-Android-tablet-with-90-Hz-and-4-speakers.673345.0.html

اگر به دنبال یک تبلت میان رده خوب هستید، شیائومی ردمی پد ممکن است دستگاه مناسب شما باشد. با شروع از 240 دلار، مدل 10.6 اینچی چیزهای زیادی برای ارائه دارد.