برد حامل PicoBerry: Raspberry Pi Compute Module 4 با هدر GPIO 40 پین و اتصال USB Type-C وارد بازار شد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6747 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018
قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/PicoBerry-Raspberry-Pi-Compute-Module-4-carrier-board-arrives-with-40-pin-GPIO-header-and-USB-Type-C-connectivity.664512.0.html

Mirko_electronics از PicoBerry، یک برد حامل برای Raspberry Pi Compute Module 4 (CM4) رونمایی کرد. با ابعاد 20×70 میلی متر، توسعه دهنده تاکید می کند که PicoBerry فقط با CM4 معمولی سازگار است و نه CM4 Lite. محدود کردن بیشتر سازگاری یک نیاز برای ذخیره سازی فلش eMMC به جای کارت microSD است.

علاوه بر این، Mirko_electronics دارای دو LED قابل کنترل توسط کاربر است. به طور جداگانه، PicoBerry متکی به سخت افزار منبع باز است که تولید و فایل های منبع آن از طریق توسعه دهنده توزیع می شود. GitHub صفحه متأسفانه Mirko_electronics PicoBerry را تولید انبوه نکرده است. به عبارت دیگر دستگاه قیمت خرده فروشی ندارد. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید با Mirko_electronics تماس بگیرید، که می‌تواند در ایجاد یکی از خودتان کمک کند.