با نزدیک شدن به تسلا، سود BYD با فروش رکورددار خودروهای الکتریکی دو برابر می شود




منبع: https://www.notebookcheck.net/BYD-profit-doubles-on-record-EV-sales-as-it-closes-in-on-Tesla.735605.0.html دانیل زلاتف

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 812 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

در حالی که BYD در سه ماهه اخیر 1.6 میلیارد دلار سود خالص خواهد داشت و با یک سوم عقب تر از تسلا، سود آن راکد نیست، بلکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 200 درصد افزایش یافته است. با افزایش رکورد فروش خودروهای برقی، BYD می تواند در تولید و سود تسلا عقب بیفتد، در صورتی که با نرخ فعلی به رشد خود ادامه دهد.

Seal جدید با تسلا مدل 3 هایلند روبرو خواهد شد (تصویر: BYD)
Seal جدید با تسلا مدل 3 هایلند روبرو خواهد شد (تصویر: BYD)

اخیراً، یک BYD Seal حتی در ژاپن از هم جدا شد تا یاد بگیرد که چگونه “رهبر آینده EV” آن را ساخته است و در شرایطی که تویوتا و سایر شرکت‌های محلی شروع به پذیرش اجتناب‌ناپذیری دوران EV کرده‌اند، سهام خود را بررسی کنند. BYD همچنین یک خودروی Seagull EV در بازار انبوه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه به عنوان نقطه مقابل یک تسلا مدل 2، و همچنین به‌روزرسانی BYD Seal به‌عنوان رقیب مستقیم مدل 3 Highland در هر زمان که فرود آمد، منتشر کرد.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

تسلا در سه ماهه گذشته رکورد فروش خودروهای برقی را به دست آورد و از جنگ قیمتی که در اوایل سال شروع شد، بالا رفت. تولید خیره کننده نزدیک به 480000 دستگاه خودرو بی سابقه بود، زیرا ایلان ماسک 1.8 تا 2 میلیون دستگاه را به عنوان یک هدف دست یافتنی در سال جاری تعیین کرد. همچنین نزدیک به 25 میلیارد دلار درآمد را ثبت کرد و سود هر سهم را تخمین زدند، هرچند که حاشیه ناخالص آن به دلیل کاهش قیمت و مخارج سرمایه گذاری تا حدودی کاهش یافت.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین