بالاترین عملکرد در هر کیلوگرم: Schenker Vision 16 Pro با لپ‌تاپ RTX 4070 و قاب منیزیمی شگفت‌انگیز است.

Schenker Vision 16 Pro
Schenker Vision 16 Pro

عملکرد بازی نیز برای اجرای بازی های مدرن با وضوح اصلی پنل WQHD مات کافی است. در 240 هرتز، حرکات بسیار روان هستند و کیفیت تصویر ذهنی بسیار خوب است. اما از نظر پوشش فضای رنگ و روشنایی، یک دستگاه رده بالا باید بیشتر ارائه دهد. Schenker همچنین یک نمایه از پیش کالیبره‌شده برای دانلود ارائه می‌کند که ته رنگ آبی را در حالت تحویل برطرف می‌کند، حتی اگر کاملاً بهینه نیست و ما می‌توانیم نمایشگر را با نمایه رنگی خودمان بهبود دهیم. این برای دانلود رایگان در بررسی ما در دسترس است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

Core i7-13700H یک پردازنده 45 واتی است. در Vision 16 Pro به جای رانندگی با محدودیت های قدرت بیش از 100 وات، با حداکثر 60 وات کار می کند. عملکرد مناسب است و افت توان زیادی در بارهای ثابت وجود ندارد، اما رقبا عملکرد چند هسته ای بالاتری را تحت بارهای کوتاه مدت ارائه می دهند. جای تاسف است که Schenker حالت اختیاری Turbo نسخه قبلی را حذف کرده است. از طرف دیگر، لپ تاپ جدید GeForce RTX 4070 که حداکثر با توان 95 وات کار می کند، هیچ سازشی وجود ندارد. با این وجود، یکی از سریع‌ترین نسخه‌ها است، زیرا لپ‌تاپ RTX 4070 معمولاً از حداکثر حدود 105 وات هنگام بازی استفاده می‌کند. عملکرد SSD PCIe 4.0 نیز بسیار خوب و پایدار است.

در زیر بار، طرفداران بسیار شلوغ می شوند، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که پروفایل های مختلف قدرت را در حین بازی امتحان کنید. به‌ویژه در حالت بی‌صدا، طرفداران در حداکثر حدود 40 دسی‌بل (A) بسیار آرام‌تر می‌مانند و عملکرد هنوز برای بازی‌های کمی قدیمی‌تر کاملاً کافی است. از طرف دیگر، دو فن اغلب در عملکرد روزمره غیرفعال می شوند. Schenker همچنین توانست بازدهی را بهبود بخشد و عمر باتری را در حال حاضر به طور قابل توجهی رقابتی تر کند.

من که به مدت 20 سال به عنوان برنامه نویس (دستگاه های پزشکی، هوش مصنوعی، سیستم های مدیریت داده) کار کرده ام، سال هاست که صحنه کامپیوتر را دنبال می کنم و به خصوص از اطلاع از پیشرفت های فناوری جدید لذت می برم. من که اصالتاً اهل آلمان هستم اما در ایالات متحده زندگی می کنم، اخیراً به عنوان مترجم کار می کنم، با Notebookcheck به من این امکان را می دهد که علاقه خود را به دستگاه های جدید و ترجمه ترکیب کنم. علایق دیگر عبارتند از بودیسم، گذراندن وقت در صومعه های تبتی، و ترجمه متون باستانی تبتی.