بازی خنده دار Retro Pixel Pocket: New Game Boy Pocket شبیه به هم با چیپست Allwinner A64 معرفی شد

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7960 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

Funnyplaying بالاخره فروش Retro Pixel Pocket را آغاز کرد، تقریباً یک سال پس از آن که این شرکت برای اولین بار از دستگاه بازی دستی دست انداخت. Retro Pixel Pocket با الهام از Game Boy Pocket، احتمالاً با Anbernic RG35XX که در ژانویه عرضه شد، رقابت خواهد کرد. با این حال، در حالی که Anbernic دستگاه بازی دستی 3.5 اینچی خود را به قیمت 55.99 دلار آمریکا به فروش می رساند، Retro Pixel Pocket در ابتدا 79.99 دلار آمریکا قیمت داشت اما به 99.99 دلار آمریکا افزایش یافت.

طبق Funnyplaying، Retro Pixel Pocket را به Allwinner A64 مجهز کرده است، یک چیپست کم مصرف که دارای چهار هسته CPU ARM Cortex-A53 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2 است که از استانداردهای OpenGL ES 2.0 و OpenVG 1.1 پشتیبانی می کند. . علاوه بر این، Retro Pixel Pocket دارای 1 گیگابایت رم DDR3، 8 گیگابایت حافظه فلش eMMC است و از کارت حافظه MicroSD برای ذخیره بازی ها پشتیبانی می کند. همچنین Funnyplaying دارای اتصال Wi-Fi برای همگام سازی هنر بازی است.

علاوه بر این، صفحه نمایش دستی بازی دارای یک صفحه نمایش 3 اینچی چند لایه است که خروجی آن 720 در 720 پیکسل است. در جاهای دیگر، Funnyplaying دارای دو دکمه شانه، دکمه های ABXY، دکمه های شروع/انتخاب و یک d-pad کوچک است. گوشی دستی گیمینگ همچنین دارای یک بلندگوی 2 واتی است. لطفا ببینید وب سایت Funnyplaying برای جزئیات بیشتر