بازگشت کریپتو: بیت کوین به لطف تایید احتمالی ETF از سد 30000 دلار آمریکا عبور کرد

یک ETF کاملاً جدید بیت کوین ممکن است پشتیبانی بیشتری از بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان ارائه دهد (تصویر: Aleksi Räisä)
یک ETF کاملاً جدید بیت کوین ممکن است پشتیبانی بیشتری از بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان ارائه دهد (تصویر: Aleksi Räisä)

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Crypto-comeback-Bitcoin-cruises-past-US-30-000-barrier-thanks-to-possible-ETF-approval.727911.0.html

علاوه بر راه اندازی احتمالی ETF بیت کوین در ایالات متحده، سرمایه گذاران کریپتو در آن سوی اقیانوس اطلس نیز اخبار هیجان انگیزی دریافت کردند، زیرا نماینده بزرگترین موسسه مالی آلمان فاش کرد که این بانک رسماً برای تبدیل شدن به یک بانک درخواست داده است. نگهبان دارایی های دیجیتال. دویچه بانک قبلاً چنین حرکتی را در سال 2021 در نظر گرفته بود، اما به دلیل آشفتگی مستندی که حول محور ارزهای دیجیتال می چرخد، ظاهراً این برنامه ها به تعویق افتاده است. در پایان، باید توجه داشت که بازار سهام متعارف نیز طی چند هفته گذشته روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده است و باید دید که آیا بیت کوین و سایر سکه ها و توکن ها می توانند دوباره خود را به عنوان یک ارز قابل دوام و بادوام معرفی کنند یا خیر. جایگزین قابل اعتماد برای سرمایه گذاری های معمولی مانند سهام، صندوق های شاخص و ETF.

ETF بیت‌کوین جدید بلک راک به میلیون‌ها آمریکایی امکان دسترسی آسان به سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال را می‌دهد، که بازار ارزهای دیجیتال را به قیمت‌هایی سوق داده است که بیش از دوازده ماه است که مشاهده نشده است. جدای از تحولات مثبت در ایالات متحده، طرفداران کریپتو آلمان نیز اخبار جالبی دریافت کرده اند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین