این مفهومی OnePlus 11 دارای فناوری خنک‌کننده مایع رایانه‌های شخصی بازی است

OnePlus گفت که سیستم خنک کننده از موتورهای پیزوالکتریک سرامیکی درجه صنعتی استفاده می کند که به خطوط لوله بین دیافراگم بالایی و پایینی متصل هستند. پمپ ها تنها 0.2 سانتی متر مساحت را اشغال می کنند2به گفته این شرکت، آنها نباید سهم زیادی در وزن و ضخامت گوشی داشته باشند.

اگر ادعاهای خنک کننده ذکر شده در بالا ناچیز به نظر می رسند، OnePlus همچنین کولر مایع 45 واتی خود را نشان می دهد که یک خنک کننده حرارتی نیمه هادی است که ظاهراً می تواند دمای دستگاه را تا 20 درجه سانتی گراد کاهش دهد! کولر مایع همچنین می تواند در صورت نیاز برای جلوگیری از آسیب به طور خودکار خاموش شود.

OnePlus در اوایل ماه جاری در جریان عرضه جهانی OnePlus 11 5G توسط این شرکت به یک نمونه اولیه مفهومی OnePlus 11 اشاره کرد. اخیراً، تیزر جدیدی از 11 Concept منتشر شده است که در آن کانال‌های LED درخشان عقب آن را به نمایش می‌گذارد، اما بلافاصله مشخص نبود که آیا این کانسپت هدفی را دنبال می‌کند یا این که فقط برای برخی ویژگی‌های اضافی بوده است.

Active CryoFlux – این همان چیزی است که OnePlus نوآوری خود را نامیده است – به عنوان یک تغییر دهنده بازی در خنک کننده گوشی های هوشمند تبلیغ می شود. به گفته OnePlus، خنک کننده مایع فعال می تواند دما را 2.1 درجه سانتی گراد کاهش دهد و نرخ فریم را 3-4 فریم در ثانیه بهبود بخشد.

زیبایی شناسی کانسپت OnePlus 11 به گونه ای طراحی شده است که قدرت خنک کنندگی مایع آن را با شکوه کامل نشان دهد. مایع CryoFlux از طریق خطوط لوله LED با نور قابل مشاهده از طریق یک پوشش شفاف پشتی جریان می یابد. پوشش عقب از یک پوشش فلزی و آلیاژی مگنترون استفاده می کند که با استفاده از میدان الکتریکی رسوب می کند.

اگر در بارسلونا و اطراف آن هستید، حتماً به غرفه MWC OnePlus در سالن 3 3M10 بروید، جایی که این شرکت همچنین OnePlus Pad جدید، OnePlus Buds Pro 2 و البته OnePlus 11 5G را به نمایش می گذارد.

با وجود اینکه یک زیست‌شناس سلولی و مولکولی آموزش دیده‌ام، از زمانی که اولین رایانه شخصی خود را در سال 1998 دریافت کردم، از سنین جوانی به سمت رایانه‌ها گرایش پیدا کرده‌ام. اشتیاق من به فناوری با گذشت زمان به طور تصاعدی رشد کرد، و این تجربه‌ای باورنکردنی بوده است. یک منبع بسیار مورد درخواست برای مشاوره فنی و عیب یابی در بین خانواده و دوستان برای پیوستن به Notebookcheck در سال 2017 به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای فناوری. اکنون، من یک سردبیر اصلی در Notebookcheck هستم که اخبار و بررسی‌هایی را پوشش می‌دهد که طیف وسیعی از چشم‌انداز فناوری را برای مخاطبان هندی و جهانی پوشش می‌دهد. وقتی دنبال داستان بزرگ بعدی نمی‌گردم یا اندازه‌گیری‌های پیچیده‌ای را برای بررسی انجام نمی‌دهم، می‌توانید متوجه شوید که در حال رهایی از یک مطالعه خوب، گوش دادن به موسیقی روح‌انگیز یا امتحان کردن یک بازی جدید هستم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/This-OnePlus-11-Concept-features-gaming-PC-liquid-cooling-tech.697552.0.html

وایدیاناتان سوبرامانیام

مایع همچنین در امتداد حلقه دوربین جریان می یابد و هاله ای را تشکیل می دهد. ناحیه لنز با اچینگ Guilloché طراحی شده است که الگوی پیچیده ای شبیه به ساعت های لوکس را حکاکی می کند.

OnePlus 11 5G را در آمازون بخرید