این شرکت تایید می کند که گوشی تاشو OnePlus در نیمه دوم سال 2023 عرضه می شود

وان‌پلاس، رئیس‌جمهور و کیندر لیو، مدیر اجرایی وان‌پلاس، وفادار به شعار وان‌پلاس، یعنی «هرگز ساکن نشو»، گفت که این دستگاه تاشو «تجربه سریع و روان وان‌پلاس را خواهد داشت». لیو ادامه داد:

OnePlus همچنین در اوایل این هفته یک گوشی بازی مفهومی با خنک کننده مایع را به نمایش گذاشت، اگرچه مشخص نیست که آیا این دستگاه یک مفهوم باقی می ماند یا برای عموم عرضه می شود. آنچه مسلم است این است که OnePlus همچنان در دسته‌های گوشی‌های هوشمند محبوب، به‌ویژه گوشی‌های تاشو پیش می‌رود.

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-foldable-phone-coming-in-latter-half-of-2023-company-confirms.698091.0.html

OnePlus یک دستگاه تاشو را در پس‌زمینه یک ویدیو در رویداد معرفی OnePlus 11 به نمایش گذاشت و در نیم سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه OnePlus به زودی یک دستگاه تاشو را عرضه خواهد کرد، منتشر شده است. به نظر می رسد که این گمانه زنی ها تایید شده است.

این باید یک گوشی پرچمدار باشد که به دلیل شکل تاشو، از نظر طراحی صنعتی، فناوری مکانیکی و سایر جنبه ها، ته نشین نشود. ما می‌خواهیم دستگاهی را راه‌اندازی کنیم که هدفش این است که در اوج تجربه بازار تاشو امروزی باشد.

سام مدلی
سام مدلی – نویسنده ارشد فناوری – 1228 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2016

گوشی‌های تاشو شاید هیجان‌انگیزترین بخش بازار دنیای گوشی‌های هوشمند هستند، و بسیاری از بازیگران اصلی، دیدگاه‌های خود را در مورد فرم تاشو ارائه کرده‌اند. وان پلاس در نمایشگاه MWC تایید کرد که هرگز نوآوری را از دست نمی دهد، این شرکت اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد کرد.

لیو در مورد جزئیات دیگر مادر بود، بنابراین اطلاعات کمی در مورد تاشوی آینده وجود دارد. با این حال، OnePlus اعلام کرد که جزئیات بیشتری در ماه های آینده ارائه خواهد شد. اگر این گوشی تاشو مانند دیگر گوشی‌های وان پلاس به بازار عرضه شود، احتمالاً در طول سال مجموعه‌ای از اطلاعات منتشر می‌شود و «نشت‌های اطلاعاتی» در طول سال منتشر می‌شود تا سر و صدایی در اطراف گوشی هوشمند ایجاد کند.

OnePlus 11 5G را در آمازون بخرید.