اینترنت خطوط هوایی Starlink اکنون به همان سرعت پهنای باند است که DISH از SpaceX به خاطر ماهواره های Gen2 شکایت کرده است

Starlink در هواپیما مانند یک اتصال پرسرعت روی زمین استایلان ماسک استدلال کرد، زیرا سرویس هواپیمایی Starlink وعده می دهد تا سرعت 350 مگابیت در ثانیه به هر هواپیمای یک ناوگان تحویل داده شود، و با تاخیر 20 میلی ثانیه در آن، به مسافران هواپیما در حین پرواز امکان تجملاتی مانند “تماس‌های ویدیویی، بازی‌های آنلاین، شبکه‌های خصوصی مجازی و سایر فعالیت‌های با نرخ بالای دادهبا توجه به اینکه سریعترین ارائه دهنده پهنای باند ثابت در ایالات متحده سرعت دانلود متوسط ​​​​226.18 مگابیت بر ثانیه را در سه ماهه چهارم ارائه کرد، مدیر عامل اسپیس ایکس ممکن است در ادعاهای خود اشتباه نکند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Airline-Starlink-Internet-as-fast-as-broadband-now-as-DISH-sues-SpaceX-over-Gen2-satellites.681885.0.html

این دستور میلیون‌ها خانواده را که سرویس تلویزیون ماهواره‌ای را از دیش در همان باند فرکانس دریافت می‌کنند، در معرض تداخل قرار می‌دهد.دیش در درخواست تجدیدنظر به عنوان آن ادعا می کندبه سیستم اجازه می دهد تا از باند فرکانسی 12.2-12.7 گیگاهرتز (12 گیگاهرتز) برای عملیات فضا به زمین خود استفاده کند.

مدتی است که DISH مورد توجه قرار گرفته است، زیرا روی طیف عظیمی از 12 گیگاهرتز قرار دارد و می‌خواهد از آن برای سرویس‌های 5G زمینی استفاده کند که اسپیس ایکس به نوبه خود نگران است که باعث تداخل در تحویل اینترنت به مشتریان Starlink خود شود. . بنابراین، تشکیل پرونده DISH نوعی دعوای متقابل است، بعلاوه، از مطالعات علمی خود سفارشی استفاده کرد تا ثابت کند که هیچ تداخلی برای نگرانی های قبلی خود در مقابل FCC وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر، IDA نگران است که ماهواره‌های بزرگ Gen2 باعث انعکاس نور و آلودگی بزرگ‌تر در مدار شوند و تحقیقات ستاره‌شناسان را فریب دهند و باعث تداخل تجهیزات نیز شوند. ظاهراً انجمن آسمان تاریک از توافقی که SpaceX با بنیاد ملی علوم ایالات متحده برای هماهنگی در مورد تداخل با تجهیزات نجوم نوری و مادون قرمز به دست آورد، خوشحال نیست.تا حد امکان عملی

معامله با T-Mobile تنها نمونه دیگری است که چگونه SpaceX دائماً در تلاش برای توسعه و گسترش به منظور افزایش دسترسی تجاری Starlink است و خدمات هوانوردی آن نمونه درخشان دیگری است. استارلینک به ثبت‌نام خطوط هوایی برای ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای در حین پرواز خود ادامه می‌دهد و ایلان ماسک حتی گزارشی مبنی بر اینکه استقرار شرکت هواپیمایی چارتر JSX با “تعجب و خوشحالی” مشتریانش مواجه شده است، اعلام کرد.

TP-Link 5GHz AC867 Long Range Outdoor CPE را در آمازون دریافت کنید