اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید
ایلان ماسک با تولید مدل 2 و کارخانه گیگافکتوری مکزیک که آن را تولید خواهد کرد به خود می بالد
او افزود که دو مدل جدید “احتمالا” سالانه 5 میلیون فروش خواهند داشت که تولید آنها به طور کامل افزایش یابد، که نشان می دهد این خودروها باید در واقع خودروهای برقی بازار انبوه باشند. تسلا حتی تا آنجا پیش رفت که یک طرح کلی از یکی از خودروهای جدید آینده خود را دوباره به نمایش گذاشت، اگرچه چیزی را نشان نداد که قبلاً در ویدیوهای تبلیغاتی یا ارائه نشده باشد. طرح کلی ظاهری کاملاً عمومی دارد، اما آخرین شایعه شده بود که مدل 2 شبیه مدل Y کوچکتر است و چیزی شبیه به چنین شبح در هنگام حضور ایلان ماسک روی صفحه نمایش نشان داده شد.
![دانیل زلاتف](https://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/9/9/csm_IMG_20180402_081618_5357e2a2c6.jpg)
ایلان ماسک با ریختن آب بیشتر در آن شایعه سازی خاص، تأیید کرد که کارخانه جدید گیگا در مکزیک قطعه بزرگی از پازل تولید خواهد بود که به تسلا اجازه می دهد تا به تعداد تولید مطلوب 20 میلیون خودرو در سال برسد. در طی این ادعا، اسلایدی با تیزر Giga Mexico گفت که کارخانه آینده تسلا در نووو لئون خواهد بود “تولید [the] خودروی نسل بعدی”
در روز سرمایهگذار، تسلا یک اینفوگرافیک با دو وسیله نقلیه مرموز جدید که در خط لوله قرار دارد را نشان داد. همین اینفوگرافیک دوباره در جریان مجمع سهامداران 2023 روی صحنه آورده شد. این یک مدل بزرگ در کلاس وانت و پیکاپ Cybertruck و یک دسته کاملاً جدید که شماره 700 میلیون را در بالای آن داشت به نمایش گذاشت. مدل دوم بسیار کوچکتر از مدل در کلاس Cybertruck است و ظاهراً تسلا فکر می کند تقریباً دو برابر فروش مدل 3 و مدل Y کلاس خواهد بود.
سهامداران تسلا که منتظر الون ماسک بودند تا مدل مقرون به صرفه 2 را معرفی کند که انتظار داشتند در روز سرمایه گذار نیز رونمایی شود، بار دیگر ناامید شدند. در حالی که ایلان اولین خودروی برقی مقرون به صرفه تسلا را در بازار انبوه راهاندازی نکرد، او به این موضوع اشاره کرد که مدلهای جدیدی در حال حاضر در حال «ساخت» و «طراحی» هستند و نشان میدهد که مدل 2 نهایی ممکن است در مراحل اولیه تأیید مهندسی خود باشد.
ایلان ماسک گفت که خودروهای الکتریکی جدید بازار انبوه که تسلا در حال ساخت است، رویدادهای عرضه اختصاصی خواهند داشت. این مدت زمان زیادی بین تابستان امسال و تابستان آینده برای مدل 2، مدل Z، یا هر چیزی که تسلا تصمیم دارد آن را نامگذاری کند، باقی می ماند تا با مشخصات واقعی و جزئیات قیمت اعلام شود.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Elon-Musk-brags-with-a-production-Model-2-and-the-Mexico-Gigafactory-that-will-make-it.718269.0.html
همراه با شایعه ای مبنی بر اینکه مدل ادعا شده مدل 2 در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزان تر از مدل Y به جای مدل 3 خواهد بود، ادعا می شود که Gigafactory مکزیکی قرار است تولید خود را در تابستان آینده آغاز کند و تولید خود را افزایش دهد. ظرفیت 2 میلیون دستگاه در سال
این تنها می تواند به این معنی باشد که این می تواند اولین خودروی الکتریکی ارزان قیمت تسلا باشد که شایعات حاکی از آن است که نسخه پایه آن قبل از پرداخت یارانه حدود 22000 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت. طراحی و ساخت این دو خودروی برقی بازار انبوه جدید از تسلا خواهد بودسر و شانه بالاتر از همهماسک طعنه زد.