اپل قصد دارد دوربین جدید 48 مگاپیکسلی سه پشته‌ای را در مدل‌های ارزان‌تر آیفون 15 معرفی کند.

با این حال هیچ اشاره ای به ارائه پشتیبانی از ProRAW توسط اپل به آیفون های غیر پرو نشده است. Pu اضافه می کند که تاخیر در تولید می تواند بر این سنسور جدید سه گانه تأثیر بگذارد که انتظار می رود اپل فقط آن را در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ارائه کند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که هر دو مدل در ماه سپتامبر در کنار آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس عرضه شوند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-tipped-to-debut-new-triple-stacked-48-MP-camera-on-cheaper-iPhone-15-models.717931.0.html

اکنون، این وب سایت شایعه جدیدی از Pu در مورد دوربین های اصلی که در مدل های غیر حرفه ای در دسترس خواهند بود گزارش می دهد. به طور خاص، گفته می‌شود که این جفت دارای دوربین‌های 48 مگاپیکسلی هستند، اما نه همان دوربین ارائه شده در آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس. در عوض، Pu ادعا می‌کند که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به یک «سنسور سه پشته‌ای» جدید متکی هستند که برای بهبود کیفیت تصویر با انتخاب نور بیشتر از یک صحنه خاص نسبت به آیفون 14 و آیفون 14 پلاس فعلی طراحی شده است.

MacRumors ادعا می کند که با استناد به یک یادداشت تحقیقاتی به اشتراک گذاشته شده توسط جف پو، اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به دست آورده است. برای مرجع، Pu یک تحلیلگر مشهور در Haitong International Securities در هنگ کنگ است. مانند MacRumors یادداشت ها، Pu منبع اصلی شایعاتی بود مبنی بر اینکه اپل دکمه های حالت جامد را از آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به دلیل مشکلات طراحی مختلف حذف کرده است.