دانیل اشمیت

من که به مدت 20 سال به عنوان برنامه نویس (دستگاه های پزشکی، هوش مصنوعی، سیستم های مدیریت داده) کار کرده ام، سال هاست که صحنه کامپیوتر را دنبال می کنم و به خصوص از اطلاع از پیشرفت های فناوری جدید لذت می برم. من که اصالتاً اهل آلمان هستم اما در ایالات متحده زندگی می کنم، اخیراً به عنوان مترجم کار می کنم، با Notebookcheck به من این امکان را می دهد که علاقه خود را به دستگاه های جدید و ترجمه ترکیب کنم. علایق دیگر عبارتند از بودیسم، گذراندن وقت در صومعه های تبتی، و ترجمه متون باستانی تبتی.

در حالی که این یک ارتقاء ملایم به نظر می رسد، نه تنها با طراحی جدید قیمت 150 یورو (~ 156 دلار) افزایش می یابد، بلکه باتری نیز کوچکتر می شود. کسانی که فکر می کنند ویژگی های اضافی iPad Air را ارائه می دهد ناامید خواهند شد. پانل IPS همچنان به طور کامل لمینیت نشده و همچنین هیچ پوشش ضد انعکاس ندارد. همچنان از Apple Pencil 1 پشتیبانی می کند. در حالی که نسبت به جانشین خود مقرون به صرفه تر است، هنوز یک اتصال لایتنینگ دارد که شما را مجبور می کند یک آداپتور اضافی برای USB-C خریداری کنید تا بتوانید قلم را به تبلت وصل کنید. همه. اتصال USB همچنین فقط از انتقال داده طبق استاندارد 2.0 پشتیبانی می کند و خروجی تصویر بومی را ارائه نمی دهد – فقط در صورتی که آداپتور اختیاری دیگری خریداری کنید. قیمت کاور و صفحه کلید برای آیپد 10 نیز افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

اپل آی‌پد 10 دوباره با تاچ آی‌دی عرضه می‌شود.
اپل آی‌پد 10 دوباره با تاچ آی‌دی عرضه می‌شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

نسل دهم آی‌پد طراحی آی‌پد ایر 2020 و جانشین آن را انجام می‌دهد. این پردازنده توسط یک پردازنده Apple A14 Bionic اجرا می شود که به 4 گیگابایت حافظه کاری مجهز شده است. شما گزینه ای بین 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارید و همچنین یک اتصال تلفن همراه اختیاری وجود دارد. علاوه بر این، اکنون می تواند از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 نیز استفاده کند.

در کودکی مجذوب Commodore 16 خود بودم و این شور و شوق من را برای کامپیوتر برانگیخت. با استفاده از اولین مودمم، سیستم متن ویدئویی BTX و بعداً وب جهانی را گشتم. من همیشه شیفته جدیدترین فناوری‌ها بوده‌ام و این به ویژه برای دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها صادق است. من از سال 2013 بخشی از تیم Notebookcheck بوده‌ام و گاهی برای Notebookinfo.de نوشته‌ام و مشتاقانه منتظر آزمایش نوآوری‌های جدید برای خوانندگان هستم. من دوست دارم اوقات فراغت خود را به عکاسی و کباب کردن و بودن در کنار خانواده بگذرانم.