اولین مانیتور غیر تهاجمی قند خون جهان روی کارت ها به عنوان Know Labs شرکای جدیدی را برای تسریع ترخیص کالا از گمرک FDA درگیر می کند.

یک شرکت مشاوره تجهیزات پزشکی، NOVUS Management Group LLC، سیستم‌های نظارتی و راهنمایی‌های استراتژی را به آزمایشگاه‌های Know ارائه می‌کند تا شرکت را برای فرآیند ترخیص FDA آماده کند. Novus از درخواست و تایید بیش از 30 محصول از طریق FDA پشتیبانی کرده است.

Nest® یک علامت تجاری ثبت شده Nest Labs, Inc.، ROKU® یک علامت تجاری ثبت شده Roku, Inc. است، Willow® یک علامت تجاری ثبت شده Willow Innovations, Inc.، Medtronic® یک علامت تجاری ثبت شده Medtronic, Inc.، Boston Scientific Corporation® یک علامت تجاری ثبت شده Boston Scientific Corporation است، Bio-Rad® یک علامت تجاری ثبت شده از Bio-Rad Laboratories, Inc. ، Roku، Willow، Medtronic، Boston Scientific، یا Bio-Rad، یا هر یک از شرکت های تابعه یا وابسته به آن.

Ph. (303) 951-2552

مؤسسه ایگور، یک شرکت توسعه محصول متخصص در مهندسی مکانیک، برق و سفت‌افزار که به دلیل کارش با چندین برند مصرف‌کننده شناخته شده است، از سال 2018 با Know Labs در زمینه توسعه و بهینه‌سازی حسگر Bio-RFID همکاری می‌کند. ایگور از نزدیک با تیم مهندسی Know Labs همکاری می کند و یک شریک اساسی است که از اهمیت بالایی برای پلتفرم برخوردار است. آرن کاسر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل موسسه ایگور به اشتراک گذاشت: “این در DNA ما است که از توسعه سخت افزار از ابتدای شروع به کار تا عرضه پیچیده ترین محصولات به بازار پشتیبانی کنیم، و این باور نکردنی است که تخصص خود را در زمینه های مکانیکی، الکتریکی، و مهندسی سفت‌افزار برای پشتیبانی از توسعه اولین نمونه اولیه عملکرد مانیتور قند غیرتهاجمی Know Labs.

برای سوالات رسانه Know Labs تماس بگیرید:

Know Labs به روز رسانی در مورد شرکای متعهد برای تسریع پیشرفت به سمت برنامه FDA ارائه می دهد
سیاتل – 2 فوریه 2023 – Know Labs, Inc. (NYSE American: KNW)، توسعه‌دهنده نوظهور فناوری تشخیصی پزشکی غیرتهاجمی، امروز به‌روزرسانی همکاری‌های استراتژیک خود را با کارشناسان برجسته در علم داده، فناوری حسگر و محصول به اشتراک گذاشت. طراحی و امور نظارتی این شرکای استراتژیک در مجموع پیشرفت Know Labs را به سمت فرآیند ترخیص کالا از گمرک FDA برای اولین دستگاه‌های پزشکی غیرتهاجمی نظارت بر گلوکز در جهان تسریع می‌کنند.

لینهارت روابط عمومی

شرکت طراحی صنعتی معتبر در پشت محصولات موفقی مانند Nest®، Roku® و Willow®، Bould Design پشتیبانی طراحی را برای آزمایشگاه‌های Know در یک نمونه اولیه از دستگاه‌های پزشکی غیرتهاجمی نظارت بر گلوکز Know Labs ارائه کرده است. فرد بولد، شریک اصلی و مدیر طراحی بولد گفت: “با عملکردی که در هسته اصلی اصول طراحی ما قرار دارد، ما خوشحالیم که به طراحی اولین دستگاه پزشکی در نوع خود با پتانسیل بهبود زندگی بسیاری از مردم کمک کنیم.” طرح.

این نسخه حاوی بیانیه‌هایی است که بیانیه‌های آینده‌نگر به معنای قانون اصلاح دعوای خصوصی اوراق بهادار 1995 و بخش 27A قانون اوراق بهادار سال 1933، با اصلاحیه، و بخش 21E قانون بورس اوراق بهادار در سال 1934، با اصلاحیه‌ای است. این اظهارات در تعدادی از مکان‌های این نسخه ظاهر می‌شوند و شامل همه اظهاراتی می‌شوند که بیانیه‌های واقعیت تاریخی در رابطه با قصد، اعتقاد یا انتظارات فعلی Know Labs، Inc.، مدیران یا افسران آن در رابطه با موارد زیر هستند: (i) برنامه های تامین مالی؛ (2) روندهای مؤثر بر وضعیت مالی یا نتایج عملیات. (iii) استراتژی رشد و استراتژی عملیاتی. و (IV) عملکرد محصولات. شما می‌توانید این عبارات را با استفاده از کلمات «ممکن است»، «اراده»، «می‌تواند»، «باید»، «می‌خواهد»، «برنامه‌ریزی می‌کند»، «انتظار می‌رود»، «پیش‌بینی می‌کند»، «ادامه می‌دهد»، «برآورد» «پروژه»، «نیت»، «احتمال»، «پیش‌بینی»، «احتمال»، «بالقوه» و عبارات مشابه و تغییرات آنها برای شناسایی اظهارات آینده‌نگر در نظر گرفته شده‌اند. به سرمایه‌گذاران هشدار داده می‌شود که چنین اظهارات آینده‌نگر تضمینی برای عملکرد آتی نیست و شامل ریسک‌ها و عدم قطعیت‌هایی است که بسیاری از آن‌ها خارج از توانایی شرکت Know Labs، Inc. برای کنترل است، و نتایج واقعی ممکن است از نظر مادی با نتایج پیش‌بینی‌شده در آینده متفاوت باشد. – به نظر رسیدن اظهارات در نتیجه عوامل مختلف. این ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها همچنین شامل عوامل خطر اضافی هستند که در پرونده‌های شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، از جمله گزارش سالانه آن در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 سپتامبر 2022، فرم‌های 10-Q و 8 مورد بحث قرار گرفته است. -K، و در سایر پرونده‌هایی که هر از گاهی با سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌دهیم. این اسناد در بخش پرونده های SEC در بخش روابط سرمایه گذار در وب سایت ما در www.knowlabs.co موجود است. شرکت به خوانندگان هشدار می‌دهد که به چنین اظهارات آینده‌نگر، که فقط از تاریخ اعلام شده صحبت می‌کنند، اتکا نکنند. شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی بیانیه آینده نگر برای منعکس کردن رویدادها یا شرایط پس از تاریخی که چنین بیانیه ای ارائه می شود، ندارد.

[email protected]

درباره Know Labs, Inc.

اطلاعیه عدم وابستگی و سلب مسئولیت

بیانیه بندر امن

Ph. (206) 629-6414


منبع: https://www.notebookcheck.net/World-s-first-non-invasive-blood-glucose-monitor-on-the-cards-as-Know-Labs-engages-new-partners-for-FDA-clearance-acceleration.691604.0.html

جوردین هوجار

ران اریکسون، مدیرعامل و رئیس شرکت Know Labs گفت: «انجام کاری که قبلا هرگز انجام نشده است، نه تنها به زمان و توجه متفکرانه به جزئیات نیاز دارد، بلکه به متخصصان صنعت با تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد. “خوشبختیم که کارشناسان محترم در سطح جهانی در کنار تیم با استعداد خود Know Labs کار می کنند تا به سرعت بخشیدن به پیشرفت ما در علم داده، طراحی محصول و فرآیند نظارتی کمک کنند، زیرا ما دستگاه های پزشکی را توسعه می دهیم که معتقدیم مراقبت از بیمار را متحول می کند.”

Edge Impulse، ابزار توسعه پیشرو در صنعت برای یادگیری ماشین، با Know Labs همکاری می‌کند تا اصلاح الگوریتم Bio-RFID را تسریع بخشد، که گامی ضروری برای تفسیر مجموعه داده‌های قوی موجود است و در نهایت از آزمایش‌های بالینی در مقیاس بزرگ پشتیبانی می‌کند. Edge Impulse با شرکت هایی در مراحل مشابه توسعه در زمینه های مختلف در سلامت، فناوری پوشیدنی سلامت، کشاورزی و زیرساخت همکاری کرده است. زک شلبی گفت: «ما شش ماه گذشته را در کنار تیم نرم‌افزار Know Labs برای تسریع توسعه الگوریتم برای مانیتور غیرتهاجمی گلوکز آن‌ها صرف کرده‌ایم و هر روز به ما یادآوری می‌شود که نشان دادن عملکرد الگوریتم در چنین داده‌های جدیدی چقدر باورنکردنی است. بنیانگذار و مدیر عامل Edge Impulse.

Know Labs, Inc. یک شرکت سهامی عام است که سهام آن در بورس آمریکایی NYSE تحت نماد سهام “KNW” معامله می شود. فناوری این شرکت از طیف‌سنجی برای هدایت انرژی الکترومغناطیسی از طریق یک ماده یا ماده برای ثبت یک امضای مولکولی منحصر به فرد استفاده می‌کند. این شرکت از فناوری خود به عنوان Bio-RFID™ یاد می کند. فناوری Bio-RFID را می توان در انواع مختلفی از فاکتورهای پوشیدنی، موبایل یا رومیزی ادغام کرد. این فناوری ثبت اختراع و در انتظار ثبت اختراع، شناسایی و نظارت موثر آنالیت هایی را که قبلاً فقط توسط آزمایش های تهاجمی و/یا گران قیمت و زمان بر مبتنی بر آزمایشگاه انجام می شد، ممکن می سازد. اولین کاربرد فناوری Bio-RFID ما در محصولی خواهد بود که به عنوان نمایشگر قند غیرتهاجمی به بازار عرضه می شود. این اطلاعات در زمان واقعی در مورد سطح گلوکز خون در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول قبل از معرفی به بازار به مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیاز دارد.

در سال 2023، Know Labs اعتبار سنجی خارجی فناوری Bio-RFID خود را در تشخیص و اندازه‌گیری گلوکز و سایر آنالیت‌ها در بدن به صورت غیرتهاجمی با سطوح دقت بالا در اولویت قرار می‌دهد. این شرکت همچنین در ماه‌های آینده اعضای هیئت‌مشاوره فنی و علمی جدیدی را وارد خواهد کرد و به همکاری با مشاوران و متخصصان دیابت موجود ادامه خواهد داد، زیرا فناوری Bio-RFID و دستگاه‌های تشخیصی غیرتهاجمی را به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Know Labs، به www.knowlabs.co مراجعه کنید.

دکتر رضا کسائیان، MD، BSEE با 30 سال سابقه در زمینه تجهیزات پزشکی و طراحی و توسعه با فناوری پیشرفته، طراح اصلی و معمار سیستم برای پروژه‌های موفق تجاری در مقیاس بزرگ بوده است. او در تجهیزات الکترونیکی جاسازی شده بسیار کوچک برای دستگاه‌های پزشکی تخصص دارد و به تیم Know Labs کمک می‌کند تا حسگر Bio-RFID™‌های Know Labs را اصلاح کند. دیدن تأثیر بالقوه این کاربرد جدید طیف‌سنجی فرکانس رادیویی، الهام‌بخش است. با مهندسی دیگر دستگاه‌های پزشکی غیرتهاجمی که زندگی را تغییر می‌دهند، از اینکه از این توسعه حمایت می‌کنم هیجان‌زده هستم.»

[email protected]

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، Racer Technology، یک تولید کننده پیشرو در قراردادهای تجهیزات پزشکی و تولید کننده پوشیدنی مستقر در سنگاپور، دستگاه های KnowU و UBand را تولید خواهد کرد. Racer یک مرکز تولید و مواد در سطح جهانی ارائه می دهد و از چندین دستگاه مورد تایید FDA از شرکت هایی مانند Medtronic®، Boston Scientific Corporation® و Bio-Rad® پشتیبانی کرده است.

کلی براون

تماس با Know Labs, Inc.