اولین سامسونگ گلکسی S23 Geekbench که جزئیات هسته اسنپدراگون 8 نسل 2 را فهرست می کند

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2475 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/First-Samsung-Galaxy-S23-Geekbench-listing-outs-Snapdragon-8-Gen-2-core-details.662356.0.html

خود گوشی با امتیاز تک هسته‌ای 1524 و امتیاز چند هسته‌ای 4597 فهرست شده است. در مقایسه با اسنپدراگون 8+ Gen 1 که با آزمایش‌های داخلی ما، میانگین امتیازات 1322 و 4179 را در آن‌ها ارائه می‌کند. در دو آزمایش به ترتیب، اسنپدراگون 8 نسل 2 حدود 10 درصد بهبود عملکرد CPU را ارائه می دهد. بد نیست، به خصوص برای آنچه که احتمالاً یک واحد نمونه اولیه است.

لازم به ذکر است که این لیست Geekbench برخلاف اطلاعات فاش شده قبلی در اسنپدراگون 8 نسل 2 است که ادعا می کرد دارای معماری چهار خوشه ای است. به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که جعل شود. این احتمال نیز وجود دارد که Geekbench به دلایلی نتواند یک خوشه اصلی را تشخیص دهد. در هر صورت، بهتر است همه اینها را با کمی نمک مصرف کنید.