اولین تولید ویدئویی Cybertruck و گیگاکست های بدنه فولادی جزئیات بیشتری مانند عدم وجود گزینه RHD را نشان می دهد

ویدئوی Cybertruck همچنین نشان می‌دهد که برف پاک‌کن غول‌پیکر تنها برای عرضه پیکاپ الکتریکی تسلا باقی می‌ماند و نمای عقب مثلثی لبه‌دار و آینه‌های جانبی را به نمایش می‌گذارد که به طور بالقوه قابل جدا شدن هستند، همچنین میله‌های چراغ عقب و جلو. واقعاً نمی توان دید که Cybertruck تولیدی با دوربین جلوی سپر HW4 عرضه می شود که ظاهراً تسلا به طراحی مجدد مدل 3 Highland نیز مجهز می شود، اما به زودی عکس های نزدیک بیشتری وجود خواهد داشت.

اول از همه، به نظر می‌رسد که قرار دادن فایروال افست نشان می‌دهد که اولین دسته‌های Cybertruck فقط با فرمان سمت چپ خواهند بود، که قابل توضیح است زیرا آنها عمدتاً برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته شده‌اند. ممکن است در برخی مواقع سایبرتراک‌های فرمان راست وجود داشته باشند، اگرچه با دیدن اینکه تسلا با RHD Model S یا Model X چگونه عمل کرد، شرط‌بندی زیادی روی مدل RHD Cybertruck که به این زودی وارد بازار می‌شود، وجود نخواهد داشت.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 804 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

در هر صورت، در هفته‌های آتی منتظر آزمایش‌ها و تصاویر Cybertruck بسیار بیشتری باشید، زیرا تسلا تولید را برای رویداد بزرگ راه‌اندازی که ایلان ماسک به آن اشاره کرد، افزایش می‌دهد، آنها سعی خواهند کرد برای این سه‌ماهه که در سپتامبر به پایان می‌رسد، برنامه‌ریزی کنند.

تسلا به تازگی اعلام کرد که مدل اولیه تولید Cybertruck خود را در کارخانه Gigafactory در تگزاس تولید کرده است و تصاویر و همچنین تصاویری از قطعات گیگاکست آن برای پر کردن برخی از مشخصات و فضاهای خالی طراحی ظاهر شده است. اولین سایبرتراک که از تسمه‌های نقاله در گیگا تگزاس خارج می‌شود، در حالی که وسایل خود را در رمپ فروشگاه خط مونتاژ می‌چرخاند و به سمت راست می‌پیچد تا فرمان چرخ‌های عقب را که Cybertruck تولیدی استاندارد با آن عرضه می‌کند، نشان دهد.