اولین تبلیغ تسلا می گوید که دود گاز سمی است زیرا لذت های روزمره رانندگی با مدل 3 را به نمایش می گذارد.

پس از اینکه ایلان ماسک در جلسه سالانه سهامداران هفته گذشته تایید کرد که این خودروساز، تسلا اولین تبلیغات اختصاصی خود را منتشر کرده است.کمی تبلیغات را امتحان کنید و ببینید چگونه پیش می روداین یک ایده نسبتاً بدیع برای تسلا است زیرا تا کنون تنها به ذکر ویژگی‌های برجسته خودروهای الکتریکی خود مانند رانندگی خودکار، برخی پیروان فرقه و شیرین کاری‌های تبلیغاتی عمومی توسط مدیر عامل آن، ایلان ماسک، تکیه کرده است که گفت:من متوجه نشدم که مردم آنقدر می خواهند“درباره تبلیغات رایج.

در مجموع، به نظر می رسد که تسلا با یک جنگ قیمتی وحشیانه و یک کمپین تبلیغاتی نوپا که به مشتریان احتمالی کمک می کند که چه چیزی یک خودروی تسلا را از سایر بسته های برقی متمایز می کند، با رقابت رو به رشد به روش قدیمی مبارزه کند. .

هدف این تبلیغ پاسخ به این سوال است که چرا یک خودروی الکتریکی تسلا را انتخاب کنید و تمام ویژگی‌های کوچک و بزرگی را که سدان برقی برای افرادی که مجبور به حضور در جاده‌ها هستند ارائه می‌دهد، فهرست می‌کند. در تبلیغ، مامان پرمشغله فلیسیا می گوید که مدل 3 “متفاوت به نظر می رسید و از بسیاری جهات کوچک که ممکن است از قبل مشخص نباشد متفاوت بود

در آن زمان، او اشاره کرد که به تازگی موافقت کرده است که در تبلیغات فعالیت کند، بنابراین هنوز مفهوم بزرگی در پشت آن وجود ندارد، اما یک هفته بعد اولین آگهی قبلاً توسط تسلا آسیا ارسال شده است، جایی که با سخت‌ترین آگهی‌ها مواجه است. رقابت. این تیتر با عبارت “Drive to Believe” است و به فضیلت های روزمره مدل 3، یکی از پرفروش ترین های تسلا می پردازد.

فلیسیا در برخوردی نه چندان ظریف با خودروهای گازسوز به سمی بودن دود بنزین و بوی پمپ بنزین و همچنین توجه به محیط زیست انتخاب مدل 3 خود اشاره می کند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/First-Tesla-ad-says-gas-fumes-are-toxic-as-it-touts-the-everyday-pleasures-of-driving-a-Model-3.719840.0.html

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید