اولترابوک Dell XPS 13 Plus با Core i7 و 16 گیگابایت رم 41 درصد تخفیف دریافت می کند

به طور دقیق تر، پیکربندی Dell XPS 13 Plus 9320 با پردازنده Intel Core i7-1260P Alder Lake و 16 گیگابایت رم دو کاناله LPDDR5 لحیم شده را اکنون می توانید با قیمت 979 دلار آمریکا در فروشگاه آنلاین رسمی این شرکت خریداری کنید. این نسخه همچنین دارای صفحه نمایش پایه FHD IPS و یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. برای دریافت این اولترابوک 13 اینچی با این قیمت فروش فریبنده، نیازی به کد کوپنی نیست، که تخفیفی معادل 669 دلار آمریکا یا تقریباً 41 درصد نسبت به لیست قیمت معمولی Dell XPS 13 Plus با این مشخصات ارائه می دهد.

طبق معمول، ما به خریداران احتمالی توصیه می کنیم که بررسی دقیق ما از Dell XPS 13 Plus 9320 را بررسی کنند و ما نیز یک مورد مربوطه را پست کرده ایم. بررسی ویدیویی از یک پیکربندی متفاوت در ما کانال یوتیوب. به طور کلی، ما مطمئناً از شاسی بازطراحی شده و محکمی که دارای بلندگوهایی با صدای خوب و یک CPU با عملکرد خوب است، لذت بردیم. متأسفانه، اولترابوک دیگر دارای جک هدفون 3.5 میلی متری یا کارت خوان SD نیست. با این وجود، کاربران لپ تاپ که می توانند با این معایب زندگی کنند و به دنبال یک دستگاه زیبای 13 اینچی هستند، ممکن است بخواهند از این معامله مناسب استفاده کنند.

سازنده رایانه‌های شخصی چینی لنوو تنها تولیدکننده‌ای نیست که در حال حاضر با ارائه ThinkPad X1 Nano با تخفیف قابل‌توجه از طریق یکی از نمایندگی‌های مجاز خود، موجودی اولترابوک‌ها را تکمیل می‌کند. یکی از رقبای مستقیم آن، Dell XPS 13 Plus شیک، اکنون نیز با یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خود به فروش رسیده است.

XPS 13 Plus را با قیمت 979 دلار آمریکا در Dell به فروش برسانید

انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1860 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021