انتشار هواوی واچ بادز پس از چندین بار افشاگری منتشر شد

همانطور که از نامش پیداست، Watch Buds بخشی از ساعت هوشمند و بخشی از هدفون است. ظاهراً هوآوی از طراحی سری Watch GT 3 استفاده کرده است و Watch Buds دارای یک قاب باریک، یک تاج دیجیتال و یک صفحه نمایش خمیده ظریف است. ما گمان می‌کنیم که Watch Buds از نسخه اقتباس‌شده HarmonyOS 3 نیز استفاده می‌کند و هواوی به یکپارچگی نرم‌افزاری منحصربه‌فرد بین ساعت هوشمند و هدفون‌های آن اشاره می‌کند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Watch-Buds-release-teased-after-several-leaks.671831.0.html

تقریباً نه ماه پس از ثبت علامت تجاری این شرکت در اروپا، هواوی بالاخره وجود Watch Buds را تأیید کرد. اخیراً، عکس‌ها و ویدیویی از واحدهای خرده‌فروشی آشکار به بیرون درز کرده است که در آن هدفون‌های مخفی ساعت هوشمند نشان داده شده است. در حالی که مشخص نیست عکس‌ها و ویدیوهای دستی از کجا می‌آیند، ویدیوی تیزر هوآوی صحت آنها را تأیید می‌کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6966 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

در اصل، هواوی برنامه ریزی کرده بود تا Watch Buds را در تاریخ 2 دسامبر، یک روز پس از برنامه ریزی برای معرفی ساعت شیائومی S2 معرفی کند. با این حال، درگذشت جیانگ زمین، دبیر کل سابق ح‌ک‌چ، منجر به لغو انبوه اعلامیه‌های محصولات در چین طی چند روز آینده، از جمله شیائومی شد. در نتیجه، هوآوی اکنون ممکن است تا اواسط ماه دسامبر صبر کند تا واچ بادز و سایر دستگاه های جدید را معرفی کند.