اسکوتر برقی 8400 واتی Inmotion RS با حداکثر سرعت 68 مایل در ساعت، انفجار 100 مایلی از هدف Kickstarter گذشت

Inmotion RS به یک جفت موتور الکتریکی 4200 واتی مجهز است که می تواند اسکوتر را به حداکثر سرعت 68 مایل در ساعت برساند. این حداکثر سرعت تنها به لطف یک باتری نسبتاً قابل توجه 2880 وات ساعتی امکان پذیر است که به گفته Inmotion می تواند بین 75 تا 100 مایل با یک بار شارژ کامل برد داشته باشد. RS همچنین می‌تواند شیب‌های تا 25 درجه را نیز تحمل کند و در مکان‌هایی که اسکوترهای الکترونیکی کمتر قدرتمند معمولاً با مشکل مواجه هستند، بسیار کاربردی است.

اسکوتر برقی RS اینموشن اخیراً با یک کیک استارتر کمپین تامین مالی جمعی که در عرض چند روز از هدف 10012 دلاری خود گذشت و در زمان نگارش 128441 دلار متعهد شد. این اولین کمپین Kickstarter این شرکت مستقر در هنگ کنگ است، علیرغم اینکه در طول سال ها اسکوترهای برقی و تک چرخ های زیادی را روانه بازار کرده است. قابل ذکر است که Inmotion تحویل پاداش های هر سطح تعهد را تضمین می کند، اما این شرکت خریدها را به ایالات متحده محدود می کند.

جولیان ون در مروه

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/8-400-W-Inmotion-RS-electric-scooter-with-68-mph-top-speed-100-mile-range-blast-past-Kickstarter-goal.719611.0.html

یکی از جالب ترین ویژگی های Inmotion RS سیستم سفارشی سازی تعلیق Transforming آن است. سیستم تعلیق جلو و عقب اسکوتر الکترونیکی RS را می توان در چهار سطح ارتفاع از پیش تعیین شده تنظیم کرد و فاصله از زمین را برای زمین ها و موارد مختلف تغییر داد. سیستم Transforming اجازه می دهد تا فاصله های زمینی 183 میلی متر (7.2 اینچ)، 232 میلی متر (9.1 اینچ)، 279 میلی متر (10.9 اینچ) و 303 میلی متر (11.9 اینچ)، با تنظیمات پایین تر که پایداری بهتری را در سرعت بالا در جاده های هموار ارائه می دهد. در حالی که گزینه های بلندتر شانس شما را در جاده های ناهموار افزایش می دهند.

با این حال، موتورهای با کارایی بالا و باتری و سایر فناوری‌ها با جریمه‌های وزن قابل‌توجهی همراه هستند و Inmotion RS با وزن سنگین 58 کیلوگرم (128 پوند) عرضه می‌شود. نیازی به گفتن نیست که احتمالاً این اسکوتر الکترونیکی خاص را در اتوبوس یا بالای پله ها حمل نمی کنید. در طول کیک استارتر، اسکوتر الکترونیکی Inmotion RS با قیمت 3499 دلار آمریکا عرضه می شود، اما قیمت آن پس از عرضه به 4599 دلار افزایش می یابد. انتظار می رود که تحویل اسکوتر الکترونیکی Inmotion RS در جولای 2023 آغاز شود.

پایه فرمان دوربین موتورسیکلت و دوچرخه RUIGPRO 360 درجه در آمازون بخرید.