اسپیس ایکس و استارتاپ Vast امیدوارند تا اواخر سال 2025 اولین ایستگاه فضایی تجاری را در مدار قرار دهند

واست در حال برنامه‌ریزی برای پرتاب ماژول‌های بیشتری پس از قرار گرفتن Haven 1 در مدار است، با این امید که همه آنها را به ایستگاه فضایی بزرگ‌تری متصل کند که بتواند خدمه بزرگ‌تری را در خود جای دهد. طول ایستگاه بزرگتر 100 متر است و از طریق چرخش گرانش مصنوعی ایجاد می کند. Haven 1 میزبان آزمایشات اولیه این سیستم گرانشی مصنوعی خواهد بود.

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/SpaceX-and-startup-Vast-hope-to-put-first-commercial-space-station-into-orbit-by-late-2025.717045.0.html

سفرهای فضایی تجاری و تحقیقات در راه است و با اولین ایستگاه فضایی تجاری جهان شروع می شود. انتظار می‌رود ایستگاه فضایی Haven 1 که توسط استارت‌آپ Vast (با نام مستعار فضای بزرگ) ساخته شده است، در اواخر سال 2025 به فضا پرتاب شود.

یک قلم فضایی فیشر را در آمازون بخرید.