اسنپدراگون 8 نسل 3 با 50 درصد پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از آدرنو 740 اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود.

همانطور که توسط Digital Chat Station فاش شده است، به نظر می رسد که کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 را به پردازنده گرافیکی بسیار قوی تر نسبت به آدرنو 740 اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد کرد. عملکرد 50% بهتر از مدل قبلی خود را ارائه می دهد. با در نظر گرفتن شکاف فعلی بین اسنپدراگون 8 نسل 2 و A16 بایونیک در بخش GPU، بعید به نظر می رسد که A17 Bionic بتواند مزیت عملکرد خود را دوباره به دست آورد.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Snapdragon-8-Gen-3-tipped-to-arrive-with-50-more-powerful-GPU-than-the-Snapdragon-8-Gen-2-s-Adreno-740.706166.0.htmlریچی راکس

ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2591 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

جزئیات اسنپدراگون 8 نسل 3 به آرامی در هفته‌های گذشته به بیرون درز کرده است، و اطلاعات فعلی به سمت این سو که هنوز هم بدتر از A17 Bionic در بخش CPU است، اما دارای پردازنده گرافیکی قدرتمندتر است. انتظار می‌رود چیپست پرچم‌دار کوالکام در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر معرفی شود و احتمالاً ابتدا توسط شرکت‌هایی مانند موتورولا و شیائومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.