اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی به طور انحصاری برای سری S23 معرفی شد


کوالکام در واقع با سامسونگ برای عرضه گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی همکاری کرده است. این “شتاب گرفت«نسخه سیلیکون هر گوشی هوشمند اندرویدی دیگری را که تا کنون ادعای همان پردازنده رده بالای جدید را داشته‌اند در نقطه ضعف قرار می‌دهد – حداقل روی کاغذ.

شرکای سخت افزاری اکنون تأیید کرده اند که 8 Gen 2 برای Galaxy می تواند به سرعت 3.36 گیگاهرتز برسد، در حالی که برای نسخه استاندارد 3.2 گیگاهرتز است.

کوالکام همچنین نشان داده است که نسخه جدیدتر دارای یک پردازنده گرافیکی Adreno 740 است.قابل توجهبهبودهایی از نظر حفظ باتری و عملکرد در مقایسه با همتای وانیلی خود، اگرچه متأسفانه شرکت به جزئیات این ادعا با ما اشاره نکرده است.

در غیر این صورت، 8 Gen 2 برای Galaxy دارای همان مودم داخلی X70 5G، ماژول FastConnect 6900 برای پشتیبانی از Wi-Fi 7 وشناختی” ISP مانند هر دیگری.

سری S23 همچنین اکنون برای باز کردن تمام پتانسیل های پردازنده، Qualcomm 3D Sonic برای خود تبلیغ می شود.مبتنی بر آکوستیک“تشخیص اثر انگشت، Snapdragon Smart برای”پیشگامانههوش مصنوعی و بازی Snapdragon یکپارچه با پشتیبانی از Unreal Engine 5 Metahumans Framework گنجانده شده است.

بنابراین، علاقه مندان به سامسونگ در نهایت می توانند در 8 Gen 2 مورد انتظار گلکسی شرکت کنند زیرا واحدهای سری S23 برای پیش خرید از طریق کانال هایی مانند Amazon.com به زودی


منبع: https://www.notebookcheck.net/Snapdragon-8-Gen-2-for-Galaxy-debuts-exclusive-to-the-S23-series.689206.0.html