استادیوم پوکمون در 12 آوریل به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌رود

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پوکمون در تمام دوران‌ها به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین می‌آید.

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Pokemon-Stadium-heading-to-Nintendo-Switch-Online-service-April-12.705518.0.html

این بازی دارای پشتیبانی چند نفره خواهد بود و به استادان پوکمون این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین با دوستان خود مبارزه کنند. به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند حداکثر چهار دوست را در مینی‌بازی‌های مختلف در استادیوم پوکمون، از جمله ورزش‌های احمقانه مانند «دویدن، راتتا، دویدن» و «کلفیری می‌گوید» به چالش بکشند.

تجربه کامل تک نفره نیز اینجاست. بازیکنان می‌توانند در چهار جام در حالت استادیوم رقابت کنند یا در قلعه رهبر بدنسازی که در آن باید هشت رهبر اصلی سالن بدنسازی را پشت سر هم به چالش بکشند.

سام مدلی
سام مدلی – نویسنده ارشد فناوری – 1243 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2016

یک کنترلر بی سیم Retro-Bit Tribute 64 USB N64 در آمازون بخرید.