از آنجایی که تامین کننده باتری فورد نسبت به جاسوسی صنعتی محتاط است، شروع مجدد تولید لایتنینگ F-150 ممکن است با مشکل مواجه شود

این اولین باری نیست که SK On ابراز نگرانی می کند که دسترسی عمیق تر فورد به فناوری باتری و فرآیند تولید از طریق Blue Oval JV ممکن است منجر به شکار آنها شود به گونه ای که فورد تولید سلولی خود را آغاز کند. در ماه اکتبر، محفوظات خود را به شرح زیر بیان کرد:

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 601 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

فورد سابقه درخواست برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به فناوری باتری را در حین بحث در مورد عملکرد Blue Oval SK با SK On دارد… صنعت تحلیل می کند که فورد با در نظر گرفتن تولید باتری خود در حال حرکت است. با تسریع انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی، توسعه باتری و سرمایه گذاری ادامه دارد، تعداد نیروی انسانی که می توانند به طرز ماهرانه ای خطوط باتری را در این زمینه آماده و راه اندازی کنند محدود است. در تنسی، جایی که کارخانه Blue Oval SK ساخته خواهد شد، یک خط آزمایشی جداگانه و تسهیلات برای تحقیق و توسعه باتری آماده خواهد شد. به نظر می رسد نیروی انسانی در محل یک استراتژی برای افزایش سطح مهارت از طریق SK On و شرکای آن باشد.

سال گذشته، جیم فارلی، مدیرعامل فورد، سفری به کره داشت و طبق گزارش‌ها “اعتراض کردند که بازدهی انتظارات را برآورده نمی کند، و درخواست کردند که نگرش غیرهمکاری SK On حل شود… آنها ناراحتی خود را از غیبت چهره های کلیدی ابراز کردند.با این حال، دولت کره فناوری ساخت باتری خودروهای الکتریکی و مواد کاتد با نیکل بالا از نوع که در بسته لایتنینگ F-150 وجود دارد را به عنوان اسرار تجاری در سطح امنیت ملی در نظر گرفته است. قانون حمایت از فناوری های صنعتی داخلی

به همین دلیل است که SK On تنها غول باتری کره ای نیست که با فناوری باتری EV خود سخت بازی می کند، زیرا سال گذشته سامسونگ به طور کامل همکاری نوپا با Rivian را بر سر کارخانه های باتری ایالات متحده دقیقاً در همان زمین جاسوسی صنعتی رد کرد. از آنجا که “آبی بیضی SK به یک بستر آزمایشی جدید برای رابطه تبدیل خواهد شدطبق گزارش‌ها، فورد با SK On به دنبال جایگزین‌هایی در میان دیگر سازندگان باتری‌های محلی است. اخیراً فورد همکاری خود را با بزرگترین سازنده باتری در جهان CATL اعلام کرد که با حفظ مالکیت کامل کارخانه و کارخانه، موفق می‌شود از محدودیت‌های یارانه‌ای فدرال بر فناوری چین اجتناب کند. نوع دسترسی به فرآیند تولید که SK On همچنان سعی دارد از آن اجتناب کند.

پوشش کامیون لایتنینگ فورد F-150 ضد آب و هوا را در آمازون دریافت کنید