اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. این اتاق فرار با داشتن فضایی متفاوت و خاص یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران به شمار می‌رود. شما و دوستانتان در نقش یک تیم امنیتی باید سرنخ‌هایی از یک زیرزمین قدیمی پیدا کنید. معمای اصلی این داستان را حل نموده و عملیات تروریستی را متوقف کنید.

اونجا هم تمام سعی خودمون رو کردیم تا معماهای جذابی رو جلو پای شما بذاریم. بازیگران یا گردانندگان افرادی درست مثل شما هستند که به سادگی کار خود را انجام میدهند، و اگر ترسیده‌اید، این بدان معنی است که آن‌ها در این کار مهارت دارند! اگر بازیگری در تلاش است که اعضای گروه را جدا کند، بهتر است این کار را انجام دهید.

جالبه بدونید از وقتی اسکیپ روم ترسناک اومده طرفدارای اتاق فرار معمایی خیلی کمتر شدن و این مشخص میکنه مردم پول میدن که بترسن. در واقع یکی از عواملی که شما برای حل کردن معما نیاز دارید و از همه هم مهمتره آرامشه که تو اسکیپ روم ترسناک اصلا این آرامش رو ندارید ولی بازم انتخاب شما از بین ژانرهای اتاق فرار با اون همه موضوع، اتاق فرار ترسناک هست. اتاق فرار ترسناک، به‌عنوان پرطرف‌دارترین ژانر اسکیپ روم در ایران، روزانه بازیکنان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اما اغلب این بازیکنان در تجربۀ اول خود مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که تا حدود زیادی بر لذت بازی تأثیرگذار است. در این مقاله قرار است نکاتی را بررسی کنیم که به شما کمک می‌کنند در کنار حس ترس و هیجان، حرفه‌ای‌تر بازی کنید و از وقوع اتفاقات غیرمترقبه جلوگیری کنید. اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد.

انواع قفل در اتاق فرار ها

قرار نیست مدام چشمتان را ببندید که مبادا با موجود ترسناک بازی مواجه شوید. لذت اصلی اتاق فرار ترسناک، حس کردن سناریو و درگیرشدن بازی اتاق فرار در حل معماهاست. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند.

  • از میان اتاق فرار هایی که در ویرا پارک در غرب تهران مهیا کرده ایم،.
  • شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید.
  • اکتورها بخصوص آن هایی که در اسکیپ روم های ترسناک چه اسلشری چه جنی و روحی حضور دارند کاملاً به کار خود مسلط هستند و شما نیازی نیست از این بترسید که مبادا به شما آسیبی وارد شود البته در صورتیکه قوانین را رعایت کنید.
اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

شام آخر می‌تواند سطح آدرنالین شما و همراهانتان را به خوبی بالا ببرد و هیجان و استرس خاصی را برایتان رقم بزند. قفل های مغناطیسی از نظر عملکرد همانند قفل های کلیدی هستند و شما باید کلید آن را پیدا کنید و داخل ضامنش کنید تا قفل شود. ۱۷ سال تمام حداقل سن در نظر گرفته برای این ژانر اتاق فرار است و امکان حضور افراد زیر این سن با بزرگترها نیز وجود ندارد. این را در نظر داشته باشید که شک های داخل بازی امکان آسیب زدن به روحیه افراد زیر این سن را دارد. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند.

اپیک اسکیپ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار