آی‌پد با صفحه‌کلید همراه با قیمت کمتر از 500 دلار: اپل ظاهراً آی‌پد ارزان‌قیمت با پشت پلاستیکی را لغو کرده است.

در آخرین شماره هفته نامه خود خبرنامه پاورونگورمن، در توضیح استراتژی گیج‌کننده اپل برای آی‌پد، گزارش می‌دهد که «اپل در داخل به فکر عرضه آی‌پدی با پشتی پلاستیکی و صفحه‌کلید پلاستیکی است که با هم در یک جعبه با قیمت کمتر از 500 دلار عرضه می‌شود». اپل در نهایت این طرح را کنار گذاشت و با آن “تنها امید واقعی اپل برای ارائه کروم‌بوک‌ها برای پول خود در اکثر مدارس” پیش رفت.

مارک گورمن، یکی از صاحب نظران صنعت، با ابراز تاسف از اکوسیستم پیچیده آی‌پد اپل، در آخرین نسخه خبرنامه خود اظهار داشت که این شرکت در نظر دارد یک مدل آی‌پد مقرون‌به‌صرفه با پشتی پلاستیکی عرضه کند. گورمن معتقد است که آی پد بدبخت “تنها امید واقعی” کوپرتینویی ها در برابر کروم بوک ها در مدارس بود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

من فواد هستم، یک همکار در حوزه فناوری. به عنوان یک علاقه مند به فناوری، رابطه من با فناوری به سال های کودکی من برمی گردد. دریافت اولین رایانه شخصی اینتل پنتیوم 4 من شروع سفری بود که در نهایت مرا به Notebookcheck آورد. در نهایت، من از سال 2018 برای رسانه های فناوری می نویسم. از پروژه های کوچک بی نام گرفته تا رهبران صنعت، با تعدادی از نشریات فناوری کار کرده ام.




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPad-with-a-bundled-keyboard-for-under-US-500-Apple-supposedly-canceled-a-cheap-iPad-with-a-plastic-back.663847.0.html

متأسفانه، ما هیچ اطلاعات دیگری در مورد مدل محکوم به فنا آی پد نداریم. به عنوان مثال، نمی‌دانیم که آیا آی‌پد پلاستیکی قرار بود جایگزین آی‌پد 10 سطح ابتدایی شود یا شکافی در مجموعه تبلت‌های موجود کوپرتینو.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

فواد مرتضی
فواد مرتضی – نویسنده فنی – 256 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

آیپد نسل دهم اپل دارای یک SoC A14 Bionic است.  (منبع: اپل)

آی‌پد نسل دهم اپل دارای SoC A14 Bionic است. (منبع: اپل)