آیفون 15، 15 پلاس و 15 پرو برای تکمیل مجموعه واحدهای ساختگی خود ظاهر می شوند

15 پلاس“تنها رنگی است که برخلاف رنگ نقره‌ای کم رنگ نشت‌های فیزیکی آیفون قبلی، با رنگ تیره نمایش داده می‌شود. با توجه به این نکته، این یکی ممکن است به تغییر شیشه مات در سراسر صفحه اشاره کند، در حالی که این ویژگی آرایشی منحصر به فرد بوده است. مدل های حرفه ای تا کنون.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6350 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

اکنون، بقیه اعضای خانواده 2023 آن ظاهراً به همان شکلی که MacRumors کامل کرده است به آن پیوسته اند.مجموعه ای از مدل های ساختگیلاین آپ آنها نشان می دهد که اپل گوشی پرچمدار خود را در چهار نسخه برای یک سال دیگر عرضه خواهد کرد.

با این وجود، به نظر می رسد در این مرحله تشخیص آیفون 2023 واقعی از آیفون 2022 سخت باشد – اگر به خاطر غیبت طولانی مدت پورت های لایتنینگ نبود.

iPhone 15 “Ultra” یا احتمالا “15 Pro Max” از قبل درگیر یک نشت عملی ادعا شده بوده است، البته به عنوان یک واحد ساختگی که گمان می رود برای راهنمایی سازندگان کیس در اجرا وجود داشته باشد. تا اواخر سال 2023 راه اندازی شد.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-15-Plus-and-15-Pro-show-up-to-complete-their-set-of-dummy-units.720679.0.htmlسپس دوباره، دن باربرا، خبرنگار MacRumors این کار را انجام می دهد پیشنهاد می دهد که هر یک از انواع ممکن است در دست احساس متفاوتی داشته باشند، به لطف لبه‌های مورب جدید در قاب‌های فلزی آن‌ها. امیدواریم این ارتقاء ظریف برای مصرف‌کنندگانی که مایلند برای این آیفون‌های مشکوک نسل اول USB نوع C هزینه کنند کافی باشد.

بنابراین، به نظر می‌رسد که 14 پلاس واقعاً جانشینی پیدا می‌کند که به نظر می‌رسد یک دکمه Action جدید با بقیه خواهر و برادرهای سری 15 خود به اشتراک بگذارد. کپی آن به اندازه نمونه رده بالای خود است و باز هم به جای 3 دوربین به 2 دوربین عقب محدود شده است.

یک قاب ESR HaloLock برای 14 Pro Max بخرید آمازون