آنالوگ تاریخ‌های پیش‌فروش نهایی کنسول‌های بازی Super Nt و Mega Sg را اعلام کرد.

آنالوگ، شرکت سازنده بازی‌های محبوب Pocket، یک نسخه جدید و نهایی را برای Super Nt و Mega Sg. همانطور که از نام آنها پیداست، Super Nt و Mega Sg به ترتیب برای اجرای بازی های SNES و SEGA Mega Drive طراحی شده اند. جای تعجب نیست که این جفت منعکس کننده طرح های کنسول اصلی است و با کنترلرهای تحسین برانگیز سازگار است.

بر این اساس، آنالوگ شامل یک آداپتور کارتریج مناسب با سفارشات، و همچنین کابل های HDMI و USB است. در یک پست وبلاگآنالوگ توضیح می‌دهد که پیش‌سفارش‌ها در 28 اکتبر باز می‌شوند. در زمان انتشار، هر دو کنسول همچنان با قیمت 199.99 دلار آمریکا به فروش می‌رسند و در رنگ‌های مختلف در دسترس خواهند بود. آنالوگ امیدوار است که ارسال پیش‌سفارش‌ها را در سه ماهه چهارم 2023 آغاز کند. جزئیات بیشتر را می توان در وب سایت شرکت.

کیف حمل سخت WERJIA سازگار با کنسول بازی دستی RG351V را در آمازون خریداری کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Analogue-announces-final-pre-order-dates-for-Super-Nt-and-Mega-Sg-retro-games-consoles.662807.0.html

متأسفانه آنالوگ کنترلرهای اختصاصی ایجاد نکرده است. برعکس، این شرکت به کنترلرهای موضوعی تولید شده توسط 8BitDo متکی است. برای مرجع، هیچ یک از کنسول ها از بازی ها تقلید نمی کنند. در عوض، Analogue سیستم ها را حول یک تراشه گیت آرایه قابل برنامه ریزی میدانی (FPGA) ساخته است که از چیپست اصلی تقلید می کند. از نظر تئوری، این تصمیم به این معنی است که هیچ مشکل سازگاری با بازی‌ها یا بازی‌های کمیابی که شبیه‌سازها برای بازتولید درست آن‌ها تلاش می‌کنند، وجود نداشته باشد.