آداپتور خورشیدی SwitchBot Blind Tilt می تواند پرده های معمولی را با کنترل های صوتی به پرده های هوشمند تبدیل کند.

به علاوه، منبع تغذیه پنل خورشیدی به باتری 2000 میلی آمپر ساعتی کمک می کند تا برای مدت طولانی تری کار کند. این شرکت ادعا می‌کند که قدرت «هیچ‌وقت تمام نمی‌شود» شما در حال حاضر می‌توانید SwitchBot Blind Tilt را زمانی که 49 دلار آمریکا به کمپین Kickstarter تعهد کنید، دریافت کنید. انتظار می رود این محصول در آینده با قیمت 69 دلار آمریکا به فروش برسد و Wonder Tech Lab این ابزار را به کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا ارسال می کند. انتظار می رود اولین تحویل این محصول در ماه دسامبر انجام شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/SwitchBot-Blind-Tilt-solar-powered-adapter-can-turn-ordinary-blinds-into-smart-blinds-with-voice-controls.667591.0.html

این SwitchBot Blind Tilt در حال حاضر در کیک استارتر سرمایه گذاری جمعی می کند. آداپتور پرده های هوشمند را می توان تنها در سه مرحله به بسیاری از پرده های استاندارد مجهز کرد. این شرکت ادعا می کند که این گجت با 99 درصد کنترل های عصایی برای پرده های افقی سازگار است. سپس می توانید پرده های خود را به ده روش کنترل کنید، مانند تایمر یا طلوع خورشید.

هنگامی که با SwitchBot Hub Mini ترکیب می‌شوید، می‌توانید تنظیمات را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند یا با دستورات صوتی Amazon Alexa، Google Assistant و Apple Siri تغییر دهید. از طرف دیگر، می‌توانید از کنترل از راه دور SwitchBot برای کنترل پرده‌ها استفاده کنید یا حتی در صورت نیاز به استفاده دستی از آن‌ها ادامه دهید. با کنترل 2 درجه می توانید پرده ها را طوری تنظیم کنید که در یک زاویه خاص باز شوند. به علاوه، می‌توانید سطح نور مورد نظر خود را انتخاب کنید، و این ابزار می‌تواند به طور هوشمند تنظیمات را تغییر دهد تا بر اساس میزان نوری که تشخیص می‌دهد، آن را حفظ کند.