آخرین نشت تصویر تبلیغاتی Galaxy Unpacked تمام پنج سری دستگاه های مورد انتظار سامسونگ را تأیید می کند که باید در رویداد جولای رونمایی شوند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

یکی دیگر از تصاویری که به تازگی فاش شده است، نشان می دهد که Samsung Galaxy Z Flip5 به خوبی در جیب ژاکت قرار گرفته است، در حالی که صفحه نمایش عمداً رنگی است در حالی که بقیه تصویر سیاه و سفید است. این احتمالاً برای برجسته کردن صفحه نمایش پوششی بسیار بزرگتر است که گفته می شود Z Flip5 در مقایسه با مدل قبلی خود دارد: 3.4 اینچی در مقابل 1.9 اینچی. همچنین انتظار می‌رود آخرین نسخه از سری Z Flip دارای لولای قطره‌ای بهبود یافته باشد تا شکاف ناشی از تا شدن گوشی را از بین ببرد.

Z Flip5 و Tab S9 تنها دو دستگاه از بسیاری از دستگاه هایی هستند که باید در رویداد بعدی Galaxy Unpacked ظاهر شوند.  (منبع تصویر: Samsung/@evleaks - ویرایش شده)
Z Flip5 و Tab S9 تنها دو دستگاه از بسیاری از دستگاه هایی هستند که باید در رویداد بعدی Galaxy Unpacked ظاهر شوند. (منبع تصویر: Samsung/@evleaks – ویرایش شده)

همانطور که در اولین تصویر منتشر شده در زیر مشاهده می شود، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا بیشتر قسمت سمت چپ را اشغال می کند، با افشای جدید دیگری که نشان می دهد هر سه تبلت سری 2023 را تشکیل می دهند. در سمت راست پایین یک SKU از سری آتی گلکسی واچ 6 قرار دارد که با همان رنگ سبز نعنایی مانند گوشی هوشمند Galaxy Z Flip5 بالای آن پوشیده شده است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، فضایی برای Samsung Galaxy Buds3 وجود دارد که در این تصویر با طرح رنگ سفید نشان داده شده‌اند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Latest-Galaxy-Unpacked-promo-image-leak-confirms-all-five-much-anticipated-Samsung-device-series-that-should-be-unveiled-at-the-July-event.726749.0.html