SAE International با تسلا برای استانداردسازی NACS برای پذیرش در صنعت پس از پرش فورد، جنرال موتورز، ریویان و ChargePoint از CCS-1 کار می کند.
انتشار: تیر 07، 1402
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404

SAE International با تسلا برای استانداردسازی NACS برای پذیرش در صنعت پس از پرش فورد، جنرال موتورز، ریویان و ChargePoint از CCS-1 کار می کند.

با پیوستن بیشتر سازندگان خودروهای برقی به تسلا NACS، انجمن بین المللی مهندسان خودرو استانداردسازی استاندارد شارژ اختصاصی سابق تسلا را مناسب تشخیص داده است. اگرچه این مرحله ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما راه طولانی برای مشروعیت بخشیدن به رابط NACS به عنوان یک استاندارد باز و کاهش برخی از شکایات وارد شده به طراحی توسط مخالفان به پذیرش گسترده آن است. به عنوان بخشی از فرآیند استانداردسازی، SAE استاندارد SAE NACS را توسعه خواهد داد.

انجمن بین المللی مهندسان خودرو امروز اعلام کرد که با تسلا برای استاندارد کردن استاندارد شارژ آمریکای شمالی برای استفاده در سطح صنعت شریک خواهد شد. SAE قصد دارد طراحی و ایمنی کانکتور NACS را ارزیابی کند تا از قابلیت اطمینان و عملکرد آن در طیف گسترده ای از وسایل نقلیه اطمینان حاصل کند. با انجام این کار، SAE کانکتور NACS را به یک استاندارد جدید و آماده برای پذیرش گسترده تر تبدیل می کند. همچنین برای دستیابی به یک رویکرد مبتنی بر اجماع برای حفظ و تأیید استاندارد NACS کار خواهد کرد.

در ماه های اخیر، تعدادی از برندهای خودروهای الکتریکی اعلام کرده اند که از کانکتور CCS-1 تا حدودی معیوب به استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) کوچکتر و راحت تر تسلا می روند. پاسخ به این تغییر مقیاس بزرگ به NACS عمدتا مثبت بوده است، اما برخی - به ویژه سازمان غیرانتفاعی Charging Interface Initiative (CharIN) - واکنش تا حدودی منفی نسبت به تغییر صنعت به یک استاندارد نیمه اختصاصی داشتند.

سوپرشارژرهای تسلا به دلیل موقعیت مکانی مناسب شارژر، پارکینگ کافی و تجربه بدون دردسر پلاگین مورد تحسین قرار گرفته اند.  (منبع تصویر: تسلا)
سوپرشارژرهای تسلا به دلیل موقعیت مکانی مناسب شارژر، پارکینگ کافی و تجربه بدون دردسر شارژر مورد تحسین قرار گرفته اند. (منبع تصویر: تسلا)

10 گوشی برتر
گوشی های هوشمند، فبلت ها، ≤6 اینچی، گوشی های هوشمند دوربین