دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
NIO ET7 اولین خودروی برقی چینی است که برنده جایزه معتبر خودروی آلمانی شده است زیرا Lightyear 0 با انرژی خورشیدی جایزه نوآوری را دریافت می کند.
منبع: https://www.notebookcheck.net/NIO-ET7-is-the-first-Chinese-EV-to-win-prestigious-German-car-award-as-solar-powered-Lightyear-0-nabs-the-innovation-prize.667633.0.html
علاوه بر شبکه ای از شارژرها، NIO همچنین در حال ساخت ایستگاه های تعویض باتری در سراسر اروپا است، درست مانند چین، تا یک بار برای همیشه از شر اضطراب برد خلاص شود، زیرا تعویض باتری در چند دقیقه اتفاق می افتد.

این وسیله نقلیه برای کسانی که این ماه پیشسفارش کردهاند، ارسال خواهد شد، اما با قیمت 250,000 یورو (260,947 دلار آمریکا) Lightyear 0، تنها 946 خودرو ساخته و به خریداران اولیه تحویل داده میشود، زیرا لایتیر قصد دارد از درآمد حاصل از آن استفاده کند. مدل های خودروهای برقی با انرژی خورشیدی مقرون به صرفه تر را توسعه دهید.
به گفته تام درچسلر، سردبیر Auto Bild، NIO ET7.تقریباً همه اعضای هیئت داوران Golden Steering Wheel را شگفت زده کرد – و متقاعد کردنامزدها توسط مردم پیشنهاد می شوند، سپس هیئت منتخبی متشکل از مهندسان، رانندگان مسابقه و متخصصان مختلف خودرو، حکم NIO ET7 خود را به این صورت اعلام کردند:
در حالی که NIO ممکن است برای طرحهای مقرونبهصرفه تسلا مدل 2 یا هوندا برای خودروهای برقی جدید با یک برند خودرویی جدید به میدان برود، سدانهای الکتریکی عملکرد فعلی آن مانند ET5 و ET7 خودروهای نسبتاً ممتازی با قیمت مناسب هستند. دقیقاً در کلاس خودروهای ترکیبی میان رده و لوکس است که NIO ET7 اولین خودروی الکتریکی چینی شد که معتبرترین جایزه خودروی اروپا، یعنی چرخ فرمان طلایی مجله Auto Bild آلمان را از آن خود کرد.
صندلی های خوب، لمسی خوب، عملکرد کلی درجه یک و NOMI شگفت انگیز است. به لطف طیف گسترده غیرمنتظره حالت های رانندگی موجود، هم می تواند بدون زحمت سر بخورد و هم عملکرد بالایی ارائه دهد.
علاوه بر اولین خودروی الکتریکی چینی که در جوایز Auto Bild در سال 2022 حضور داشت، یک برنده EV دیگری نیز وجود داشت، این بار در رده بهترین نوآوری 2022. Lightyear 0 با انرژی خورشیدی که در ماه نوامبر راه اندازی می شود و قابلیت شارژ خورشیدی پنل های خورشیدی در سراسر بدنه خود را ارائه می دهد تا برد باتری 60 کیلووات ساعتی خود را تا 620 مایل با یک بار شارژ افزایش دهد.بر اساس 50 کیلومتر رفت و آمد روزانه کاری در آمستردام در طول تابستان”