گوگل پیش‌نمایش اندروید 14 را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل و زمان‌بندی انتشار مشکلات ارائه می‌کند

گوگل اولین پیش نمایش اندروید 14 و برنامه زمان بندی انتشار همراه آن را منتشر کرده است. همانطور که تصویر زیر نشان می‌دهد، گوگل در حال حاضر فقط پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده را منتشر می‌کند و نسخه‌های بتا احتمالاً در اواسط مارس یا اوایل آوریل منتشر می‌شوند. گوگل همچنین امیدوار است که اندروید 14 در ماه ژوئن قبل از انتشار پایدار در ماه آگوست یا سپتامبر به پلتفرم پایداری برسد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-previews-Android-14-for-Pixel-smartphones-and-issues-release-schedule.692364.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7340 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

به عبارت دیگر، اندروید 14 همان برنامه انتشار اندروید 12 و اندروید 13 را دنبال می‌کند. در حال حاضر، گوگل پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 14 (DP1) را به دستگاه‌های پیکسل محدود می‌کند و Pixel 4a تا Pixel 7 Pro واجد شرایط بررسی اولیه اندروید است. جانشین 13. شایان ذکر است که پیش‌نمایش‌های برنامه‌نویس به توسعه‌دهندگان فرصتی می‌دهد تا برنامه‌ها را با APIS جدید و تغییرات رفتاری سازگار کنند. به این ترتیب، Android 14 DP1 تقریباً هیچ ویژگی جدیدی برای کاربر اضافه نمی کند.

در عوض، گوگل احتمالاً از کنفرانس امسال Google I/O برای نشان دادن تفاوت اندروید 14 با اندروید 13 استفاده خواهد کرد. به طور معمول، این شرکت میزبان I/O در ماه مه است، اگرچه هنوز تاریخ های I/O 2023 را تایید نکرده است. در حال حاضر، گوگل مشخص کرده است که اندروید 14 بر روی بهینه سازی سیستم عامل برای نمایشگرهای بزرگ تمرکز خواهد کرد، که با اندروید 12L شروع شد و با اندروید 13 ادامه یافت. به روز رسانی سیستم عامل امسال همچنین باید دارای ویژگی های دسترسی بیشتر و همچنین کاهش زمان پاسخگویی باشد. بهبود عمر باتری مرتبط می توانید جزئیات بیشتری در مورد Android 14 DP1 و نحوه نصب آن در آن بیابید پورتال توسعه دهندگان اختصاصی گوگل.