گوشی هوشمند شیک Sony Xperia 5 IV با جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسلات microSD کاهش قیمت نادری را تا 20 درصد دریافت می‌کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sleek-Sony-Xperia-5-IV-smartphone-with-3-5mm-headphone-jack-and-microSD-slot-gets-rare-20-price-cut.669574.0.html

اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی زیبا که توسط غول فناوری ژاپنی سونی طراحی شده‌اند، دستگاه‌های بسیار گران‌قیمتی هستند و متأسفانه قیمت‌های بالای آن‌ها نیز تا زمانی که این دستگاه‌ها با یک جانشین مناسب جایگزین نشوند، به‌طور قابل‌توجهی ثابت است. اگرچه تخفیف‌های قابل توجه برای مدل اخیر این گوشی‌ها تا حدودی نادر است، Sony Xperia 5 IV بسیار جدید اکنون بزرگترین تخفیف خود را در چندین خرده‌فروش آمریکایی دریافت کرده است.

Xperia 5 IV خوش‌ساخت تنها چند ماه است که وارد بازار شده است، اما قیمت گوشی‌های هوشمند پرچمدار 6.1 اینچی 6.1 اینچی سونی به‌عنوان بخشی از جنگ قیمت‌ها، تا 200 دلار آمریکا در چندین خرده‌فروش آمریکایی کاهش یافته است. فصل خرید تعطیلات

ما هنوز Sony Xperia 5 IV را آزمایش نکرده‌ایم، اما خریداران احتمالی ممکن است بخواهند بررسی جامع ما را از سلف فوری از سال 2021 بررسی کنند. این آخرین نسخه از خط Xperia 5 سبک و طراحی نسبتاً منحصر به فرد و جمع و جور و ویژگی‌های خود را حفظ کرده است. مانند جک 3.5 میلی‌متری هدفون، این گوشی هوشمند را به گزینه‌ای برتر برای علاقه‌مندان به صدا تبدیل کرده است که از تعویض هدفون بی‌سیم خودداری می‌کنند. همچنین انتظار داریم این گوشی از کیفیت ساخت درجه یک و سیستم دوربین سه لنزی با عملکرد خوب برخوردار باشد. Xperia 5 IV برای پایین‌ترین قیمت فروش 799 دلار آمریکا، مسلماً برای طرفداران و علاقه‌مندان سونی که لزوماً مجبور نیستند دستگاهی را خریداری کنند که توسط یکی از دو دسته سنگین‌وزن در بخش گوشی‌های هوشمند ساخته شده است، قابل تامل است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.