گمان می رود که ذخیره سازی نامناسب مظنون شماره یک پرونده عجیب مربوط به 48 کارت شکسته AMD Radeon RX 6800 / 6900 XT باشد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

KrisFix اکنون معتقد است که بیشتر کارت‌های معیوب توسط شخصی (احتمالاً یک cryptominer) فروخته شده است که دارای مازاد GPU استفاده نشده AMD بوده است. ماینرها اکنون در تلاشند تا از شر پردازنده های گرافیکی خود خلاص شوند زیرا استخراج Etereum ممکن است خیلی زود بی سود شود، اما پردازنده های گرافیکی معیوب که کریس فیکس با آنها مواجه شده است قطعا جدید بودند. این به احتمال زیاد به این معنی است که اکثر کارت‌های معیوب از دسته‌ای از کارت‌های رمزنگاری استفاده نشده به دست آمده‌اند که احتمالاً در مکانی با افزایش رطوبت هوا برای مدت زمان طولانی ذخیره شده‌اند.

با حذف این موضوع، KrisFix شروع به جستجوی سایر توضیحات احتمالی کرد. او از مشتریان آسیب دیده پرسید که چرا آنها تصمیم گرفتند کارت ها را به خدمات تعمیرات او ارسال کنند و نه RMA آنها را. به نظر می‌رسید که همه کارت‌ها دارای برچسب گارانتی و مهر و موم بودند، اما اکثر مشتریان گفتند که فاکتور ندارند. یکی از مشتریانی که فاکتور داشت پرسید که آیا کارت ممکن است خراب شده باشد زیرا رایانه شخصی که آن را اجرا می کند در زیرزمین سردی قرار دارد. KrisFix در ابتدا این پیشنهاد را رد کرد، اما سپس آن را با این واقعیت تأیید کرد که اکثر کارت‌های مشکل‌دار از سایت‌های مشابه Ebay در اواخر نوامبر / اوایل دسامبر 2022 از اشخاص ثالث خریداری شده بودند، بنابراین آنها فقط چند روز قبل از شکستن کار می‌کردند.

خرید کارت گرافیک XFX Speedster SWFT 319 AMD Radeon RX 6900 XT CORE در آمازون

آخرین درایورهای آدرنالین AMD برای سری RX 6000 پس از بیش از یک هفته آزمایش با پردازنده‌های گرافیکی جدید، از لیست مظنونین احتمالی حذف شدند. با بررسی عمیق‌تر ریشه مشکل، سرویس تعمیر GPU آلمان متوجه شد که اکثر مشتریان هیچ فاکتور اصلی ندارند، زیرا کارت‌های معیوب را تقریباً در همان زمان از اشخاص ثالث آنلاین خریداری کرده‌اند.

ترک خوردگی GPU به احتمال زیاد ناشی از افزایش سطح رطوبت است (منبع تصویر: KrisFix-Germany)
ترک خوردگی GPU به احتمال زیاد ناشی از افزایش سطح رطوبت است (منبع تصویر: KrisFix-Germany)
من اولین بار در حدود هفت سالگی به دنیای شگفت انگیز IT & C قدم گذاشتم. من فوراً مجذوب گرافیک های کامپیوتری شدم، چه از بازی ها و چه برنامه های سه بعدی مانند تری دی مکس. من همچنین یک خواننده مشتاق داستان های علمی تخیلی، یک علاقه مند به اخترفیزیک و یک متخصص رمزنگاری هستم. من در سال 2006 شروع به نوشتن مقالات مرتبط با رایانه شخصی برای Softpedia و چند وبلاگ کردم. در تابستان 2017 به تیم Notebookcheck پیوستم و در حال حاضر یک نویسنده ارشد فناوری هستم که بیشتر اخبار مربوط به پردازنده، GPU و لپ تاپ را پوشش می دهد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Improper-storage-believed-to-be-the-number-one-suspect-in-the-strange-case-involving-48-broken-AMD-Radeon-RX-6800-6900-XT-cards.683349.0.htmlبوگدان سولکا

بوگدان سولکا – نویسنده ارشد فناوری – 1925 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها