گزینه اینترنت Factory Starlink با یک ماه خدمات رایگان به تریلرهای Airstream و Jayco RV می آید

در مورد SpaceX، این شرکت به ثبت نام مشتریان تجاری برای خدمات تجاری Starlink خود ادامه می‌دهد که اکنون نه تنها برای جمعیت RV، بلکه برای شرکت‌های کشتیرانی و حتی خطوط هوایی نیز در دسترس است، با ایلان ماسک اخیراً توصیه می‌شود که هواپیمای Starlink می‌تواند به همان سرعتی که ثابت شده است باشد. پهنای باند. معاون عملیات تجاری اسپیس ایکس چاد گیبس نیز شراکت تجاری جدید را معرفی کرد:

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Factory-Starlink-Internet-option-coming-to-Airstream-and-Jayco-RV-trailers-with-a-free-month-of-service.682689.0.html

توافق انحصاری با اسپیس ایکس ایلان ماسک و نصب کارخانه تجهیزات Starlink، اتصال اینترنت ماهواره ای بهتر در حال حرکت را با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه تضمین شده حتی در مواقع ازدحام تضمین می کند. نه تنها این، بلکه هر وسیله نقلیه تفریحی مجهز به اینترنت ماهواره ای پس از فعال سازی اولیه، یک ماه سرویس RV RV را به صورت رایگان ارائه خواهد کرد. به گفته باب مارتین، رئیس و مدیر عامل صنایع THOR:

این توافقنامه گامی بزرگ در جهت ایجاد اتصال ثابت اینترنت برای RVers در همه جا است. چه برای محل کار، چه برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، یا پخش جریانی سرگرمی، اتصال به اینترنت قابل اعتماد برای RVer امروزی ضروری است. Starlink به THOR کمک می کند تا تجربیات صاحبان RV ما را ارتقا دهد و یک نقطه تمایز مهم دیگر برای خانواده شرکت های THOR ایجاد کند.

TP-Link 5GHz AC867 Long Range Outdoor CPE را در آمازون دریافت کنید