کوالکام از کیت توسعه نوآوران جدید بر اساس چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کرد.


کیت توسعه نوآوران.  (منبع: کوالکام)
کیت توسعه نوآوران. (منبع: کوالکام)

پیش بینی می شود پردازنده پرچمدار جدید کوالکام 8 نسل 2 تا سال 2023 در قالب گوشی های هوشمند جدید وارد بازار شود. با این حال، کسانی که آن را بیشتر شبیه یک پلتفرم مرجع برای برنامه های کاربردی صرفاً هوش مصنوعی می خواهند خوش شانس هستند. OEM همچنین SoC را به عنوان بخشی از کیت توسعه نوآوران جدید به نهادهای دانشگاهی و تحقیقاتی ارائه خواهد کرد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 ممکن است جدیدترین SoC برتر کوالکام باشد که ممکن است دستگاه های موبایل نسل بعدی مانند Samsung Galaxy S23 Ultra را مورد توجه قرار دهد. با این حال، OEM همچنین ادعا می کند که به تنهایی یک پلتفرم هوش مصنوعی قدرتمند و بسیار کارآمد است که در ارتباط با فناوری های جدیدی مانند اسنپدراگون هوشمند برای ویژگی های پیشرفته مانند “پردازش زبان طبیعی سریعتر با ترجمه چند زبانه و پشتیبانی انقلابی INT4“همانطور که همین الان بوده است.

برای این منظور، کوالکام نیز به این موضوع رسیده است کیت توسعه نوآوران، یک پلتفرم سخت افزاری مبتنی بر 8 Gen 2 و با “پشتیبانی از جامعه جدیدی از توسعه دهندگانOEM معتقد است که تعدادی از مراحل را در ساختن جدیدترین برنامه های کاربردی هوش مصنوعی یا تحقیقات سازگار با فناوری خود حذف خواهد کرد، زیرا این کیت همچنین به محققان و مهندسانی که روی آنها کار می کنند دسترسی به داخل خود را می دهد. پشته هوش مصنوعی بیرون جعبه.

دانشگاه‌ها و گروه‌ها یا گروه‌های مربوطه می‌توانند برای کیت توسعه نوآوران خود از طریق Qualcomm درخواست دهند. سایت اینترنتی از حالا. در همین حال، تصور می‌شود اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به نسل هشتم نسل دوم، اکنون که SoC آن‌ها معرفی شده است، برای اولین بار عرضه می‌شوند.

خرید iUniker Raspberry Pi 4 8GB Max Kit (64GB) در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Qualcomm-unveils-new-Innovators-Development-Kit-based-on-the-new-top-end-Snapdragon-8-Gen-2-SoC.668865.0.html