کانسپت Tecno Phantom Vision V به عنوان یک گوشی هوشمند با ترکیب فناوری نمایشگر تاشو و غلتشی معرفی شد.


طبق گزارش‌ها، Tecno ایده‌ای را برای یک گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر تکمیل کرده است که می‌تواند حتی بیشتر از گوشی‌های هوشمند تاشو رده بالا امروزی انجام دهد. مانند OPPO Find N2 یا Samsung Galaxy Z Fold4، می‌تواند به شکل یک گوشی هوشمند (نوعی) متناسب معمولی یا یک تبلت کوچک باشد، اما فراتر از آن است.نیمصفحه اصلی آن قابل تمدید است.

بر این اساس، Tecno تبلیغ می کند Phantom Vision V به عنوان مدرک دیگری از وضعیت آن در لبه خونریزی دستگاه های شخصی. با این حال، مانند X2 Pro خود که با وجود وجود Samsung Galaxy S4 Zoom که می‌توانست همین را بگوید، برای اولین بار در جهان تبلیغ می‌شود، به نظر می‌رسد فراموش کرده است که IP قبلی مشابه وجود دارد.

به عنوان مثال، TCL ممکن است با ادعاهای Tecno مخالفت کند زیرا از نظر فنی ابتدا با مفهوم Fold ‘n Roll خود به این طرح اولیه رسید. علاوه بر این، سامسونگ، برای نمونه، اختراع نمایشگر رول شونده را نیز به ثبت رسانده است. سپس مجدداً، Phantom Vision V با تغییراتی کاملاً خاص خود را تکمیل می کند.

مثلاً هست به تصویر کشیده شده است دارای 3 صفحه نمایش مختلف: پوشش آن، “فوق العاده بادوام“پانل اصلی هنگامی که باز می شود، و یک”صفحه نمایش چند منظوره ظریف“در زیر بزرگ آن یافت شد، فانتوم X2قوز دوربین مانند، که می تواند برای عملکردهایی مانند ساعت استفاده شود.

علاوه بر این، Tecno مشخصات مشخصی را برای یک مدل واقعی ارائه می دهد.ثبت اختراع، ماندگاری طولانی“لولا و”پوشش آلیاژ تیتانیوم درجه هوافضا” مشمول.

Vision V همچنین برای بهبود بخش هایی مانند اندازه قاب و ردپای کلی در عرصه تاشو، علیرغم توانایی آن برای تبدیل به “10.1 اینچی فوق غوطه ور“تبلت مورد نیاز. بنابراین، Tecno ممکن است اولین کسی باشد که این فرم-فاکتور در حال ظهور را به بازار عرضه می کند.

یک Galaxy Z Fold4 بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tecno-Phantom-Vision-V-concept-unveiled-as-a-smartphone-combining-foldable-and-rollable-display-tech.683426.0.html