پیش نمایش نوارهای صوتی ال جی SC9 و SE6 قبل از عرضه در CES 2023


تلویزیون ال‌جی جدید با نوار صوتی مشابه.  (منبع: ال جی)
تلویزیون ال‌جی جدید با نوار صوتی مشابه. (منبع: ال جی)

ال جی اعلام کرده است که از سری جدید تلویزیون های 2023 خود در نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد کرد. با این حال، فاش کرده است که نوارهای صوتی جدیدی را به عنوان “تطابق کامل” برای این دستگاه های صفحه بزرگ آینده آماده کرده است. ترکیب آنها به ویژگی های جدید قدرتمندی مانند صحنه صدای ارکستر WOW تبدیل می شود.

ال جی اعلام کرده است که ساندبارهایی برای معرفی در CES 2023 دارد که به گونه ای طراحی شده اند که با جدیدترین تلویزیون هایش از نظر کیفیت ترکیب شوند.پیچیده، مینیمالیستی“طراحی. OEM همچنین نشان داده است که لوازم جانبی صوتی جدید قرار است با نسل اول عرضه شود فناوری صدای سه گانه.

این شامل ادغام اولین بلندگوهای سه‌تایی بالا در نوارهای صوتی SC9 و SE6 می‌شود و این موضوع جدید را با فناوری صدای فضایی سطح سه‌گانه و بهینه‌ساز صدای سه‌گانه جدید ادامه می‌دهد. LG ادعا می کند که آنها برای پر کردن یک اتاق رسانه ای خاص با ” ترکیب می شوندAI Sound Pro“-صدای تقویت شده.

پس از آن، ال‌جی همچنین می‌گوید که با یکی از تلویزیون‌های مشابه خود، به لطف تلویزیون جدید، حتی بهتر عمل می‌کنند. ارکستر WOW قابلیتی که هر کانال در دسترس هر دو دستگاه را انتخاب می کند تا آنها را به یک ” تبدیل کندصحنه صدا“با عرض، عرض و عمق بهینه شده.

SC9 و SE6 همچنین با WOWCAST ال‌جی برای جفت شدن بی‌سیم با تلویزیون‌های شخص اول، و همچنین Dolby Atmos وکیفیت ارتقا یافته IMAX توسط DTS:X“.

جدیدترین نوارهای صوتی ال جی در غرفه OEM نمایش داده می شود (#15501 در سالن مرکزی مرکز همایش لاس وگاس) از 5 تا 8 ژانویه 2023.

خرید LG S75Q در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/LG-SC9-and-SE6-soundbars-are-previewd-ahead-of-their-CES-2023-launch.677400.0.html