پیراهن لی مردانه

پیراهن لی مردانه

اگر ورزشکار هستید و در طول ماه زمانی را به کوهنوردی یا دشت نوردی اختصاص می دهید، نباید در خرید پوشاک زمستانی به سراغ مدل خرید پیراهن جین های روزمره بروید. استفاده از پوشاک زمستانی کلاسیک، حرکت شما را در زمان انجام فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی کند می کند. کمپانی های تولید کننده پوشاک، جاکت های اسپرت مخصوصی را برای ورزشکاران طراحی کرده اند که هم گرمای فوق العاده ای دارند و هم موجب کندی حرکت نمی شوند.

  • تیپ اسپرت و پوشش روزمره پیراهن جین آستین کوتاه را بیشتر می پسندد و در مقابل یک تیپ رسمی و اداری پیراهن جین آستین بلند را محبوب تر می دانند.
  • با این حال در ادامه قیمت لباس مردانه را بررسی خواهیم کرد.
  • محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد.
  • تی شرت های محرمی همان تی شرت های مشکی رنگ با طراحی های ویژه محرم و یا ساده هستند.
  • همانند اجناس زنانه در مراکز خرید دبی، لباس‌های مردانه نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

همانند اجناس زنانه در مراکز خرید دبی، لباس‌های مردانه نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. در اکثر شعب فروشگاه‌های بین‌المللی مانند زارا، اچ اند ام، نایک و… بخشی برای فروش کالاهای مردانه در نظر گرفته شده است تا مردان نیز بتوانند به همراه زنان از خرید لذت ببرند. قیمت لباس مردانه در دبی نسبت به باقی مقاصد خرید در اطراف کشورمان ایران (مانند ترکیه) بالاتر است. باید در نظر گرفت که دبی یک شهر لوکس به شمار می‌آید و مطمئنا خرید در این شهر لوکس، ارزان تمام نخواهد شد.

برای خرید این کالا از برند زارا باید هزینه‌ای حدود 200 تا 900 درهم بپردازید، در مقابل کفش ورزشی مردانه در برند اچ اند ام، قیمت پایین‌تری دارد و بازه قیمتی آن حدود 170 تا 220 درهم است. در فروشگاه‌های نایک این کالا با بازه قیمتی معادل 280 تا 1550 درهم به فروش می‌رسد که در لیست قیمت پوشاک در دبی یکی از گران‌ترین کالاها به شمار می‌آید. اگر برند کالای خریداری شده برای شما اهمیت چندانی ندارد، یک کفش معمولی با کیفیت مناسب را می‌توان با حداقل قیمت 70 درهم در بازارهای متفرقه یافت. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند.

به طور کلی قیمت پوشاک در دبی ارزان نیست و برای خرید در این شهر به بودجه نسبتا زیادی احتیاج خواهید داشت، اما خرید یکی از مهمترین تفریحات دبی محسوب می‌شود که پای مسافرها را به مراکز خرید متنوعی باز می‌کند. فروش عمده پوشاک مردانه ، لباس مردانه با بهترین کیفیت فروش عمده انواع پوشاک مردانه شامل تیشرت , شلوار جین , پیراهن , لباس زیر و … با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اگر شما جز دسته افرادی هستید که در طول شبانه روز فقط از شلوار جین استفاده می کنید بهتر است از شلوار جین کشی استفاده کنید. چون این نوع جنس معمولا هم کمی نازک تر است و هم به علت کشسان بودن … لازم به ذکر است که اولویت فروش محصولات در سایت مجموعه ونوس مد می باشد. سامانه دیجی کالا تخفیف به شما کمک میکند تا تمام کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی کالا با تخفیف سفارش دهید.

در چنین استایلی دست شما کاملاً باز است و چه بخواهید یک پیراهن آستین‌بلند، آستین‌کوتاه، دکمه‌دار یا بی یقه را با شلوار‌های پارچه‌ای بپوشید، درنهایت ظاهری خوب و شیکی خواهید داشت. همانطور که می‌دانید، دبی تولیدکننده لباس محسوب نمی‌شود و اکثر محصولات موجود در مراکز خرید آن، وارداتی از کشورهای تولیدکننده است. به همین دلیل، قیمت لباس زنانه در دبی تقریبا برابر با کشورهای اروپایی است. البته باید در نظر داشته باشید که خرید در زمان حراجی‌های دبی و همچنین مراجعه به اوت لت‌های دبی می‌تواند این قیمت‌ها را کاهش دهد. در ادامه مواردی از قیمت لباس زنانه در دبی را در برندهای مطرح و همچنین برندهای متفرقه بررسی خواهیم کرد که اگر با تورهای متنوع مثل تور 7 شب دبی همراه شدید، برای خریدتان برنامه‌ریزی کنید.

شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس.

اگر قصد دارید یک کالای به‌روز را با کیفیت مناسب از یک برند بین‌المللی تهیه کنید، مسلما باید هزینه بیشتری بپردازید. با توجه به نرخ درهم و متغییر بودن آن نسبت به ریال، قیمت خرید لباس در دبی به زمان سفر شما نیز بستگی دارد. علاوه بر این موارد، یکی از عواملی که بر قیمت پوشاک در دبی تاثیر بسیاری دارد، محلی است که خرید می‌کنید. قطعا در یک مرکز خرید لوکس نمی‌توان اجناسی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه یافت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار