پچ Last of Us Part 1 v1.0.1.6 برای رفع مشکلات عملکرد رایانه شخصی نصب شده است

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

Naughty Dog یک تعمیر فوری برای The Last of Us Part 1 ارائه کرده است. هدف آن رفع مشکلات متعددی است که بازیکنان رایانه شخصی با آن مواجه هستند، مانند زمان طولانی کامپایل شیدر، نشت احتمالی حافظه و تعاملات شخصیت های باگی.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

این که آیا پچ به آدرس آدرس می دهد یا نه لیست مسائل مربوط به لباسشویی با بازیکنان The Last of Us Part I مواجه شده است. در حال حاضر، فیل در اتاق، زمان‌های کامپایل‌سازی شیدر به‌شدت طولانی است که حتی بهترین پردازنده‌ها را به زانو در می‌آورد. در بالای اشکالات متعدد در بازی، به نظر می رسد نشت حافظه وجود دارد. گیمرهایی که سخت‌افزار قدیمی‌تری دارند نیز علیرغم برآورده کردن نیازهای بالا، نمی‌توانند بازی را شروع کنند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Naughty Dog عرضه بازی The Last of Us Part 1 را برای رایانه شخصی به تاخیر انداخت تا بازی را بهتر بهینه کند. به هر حال، این اولین در نوع خود بود که PC را راه اندازی کرد. متأسفانه، راه اندازی آن به دلیل عملکرد بد خنده دار آن حتی بر روی دستگاه های برتر، چیزی کمتر از یک فاجعه بود. Naughty Dog اکنون دارد یک Hotfix مستقر کرده است برای مشکلات گفته شده از طریق پچ The Last of Us Part I v1.0.1.6. تغییرات آن به شرح زیر است:

  • کاهش اندازه حافظه پنهان PSO برای کاهش نیازهای حافظه و به حداقل رساندن خرابی های Out of Memory
  • عیب یابی اضافی برای اهداف ردیابی توسعه دهندگان اضافه شده است
  • افزایش حافظه پخش انیمیشن برای بهبود عملکرد در حین بازی و سینماتیک
  • رفع خرابی بوت مربوط به فایل ذخیره بازی
آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1315 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین