پنجره انتشار آزمایشی Marvel’s Spider-Man 2 توسط فاش جدید فاش شد


بازی انحصاری آینده اینسومنیاک برای پلی استیشن، Marvel’s Spider-Man 2، بدون شک یکی از موردانتظارترین عناوین AAA در سال 2023 است. سونی در مورد تاریخ عرضه آن نسبتا کوتاهی کرده است و اعلام کرده است که در نیمه دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. تونی تاد، صداپیشه ای که نقش ونوم را در بازی بازی می کند، ممکن است ناخواسته آن را فاش کرده باشد پنجره راه اندازی آزمایشی.

در پاسخ به یکی از طرفداران، تاد می‌گوید که بازی Marvel’s Spider-Man در ماه سپتامبر قابل بازی خواهد بود. تبلیغات بازی در ماه آگوست پخش خواهد شد که نشان می دهد سونی می تواند در همان زمان از آن رونمایی کند. در حالی که صداپیشه این لغزش را به “جت لگ” در الف نسبت می دهد توییت بعدی، آسیب قبلاً وارد شده است.

عرضه‌ی ماه سپتامبر، Marvel’s Spider-Man 2 را به دومین عنوان AAA پرهزینه تبدیل می‌کند که در این ماه در کنار Starfield عرضه می‌شود، که اکنون عرضه آن در ۶ سپتامبر تایید شده است. با این حال، اولی انحصاری برای پلی استیشن 5 است (نسخه آخرین نسل آن هنوز معرفی نشده است)، در حالی که دومی فقط بر روی PC/Xbox Series S|X قابل بازی خواهد بود.

با توجه به انحصار پلتفرم، Marvel’s Spider-Man 2 و Starfield باید چیزی برای علاقه مندان به PS و Xbox/PC داشته باشند. با این حال، بسیاری از گیمرهای معمولی را مجبور خواهد کرد که یکی یا دیگری را انتخاب کنند، زیرا هر دو عنوان در یک دنیای باز عظیم قرار دارند و برای تکمیل به زمان بسیار کمی نیاز دارند.

Spider-Man: Miles Morales را برای PlayStation 5 در آمازون بخرید




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tentative-Marvel-s-Spider-Man-2-release-window-revealed-by-new-leak.702479.0.html