پنتاگون آزمایش‌های سرعت Starlink در پایگاه‌های قطب شمال و خودروهای زرهی را ستایش می‌کند، زیرا ایلان ماسک می‌گوید خرید تبلیغات توییتری SpaceX «کوچک» بوده است.

وزارت دفاع ایالات متحده اتصال اینترنتی Starlink را در قطب شمال آزمایش کرده و تحت تأثیر قرار گرفته است. “ما آزمایش اتصال با نرخ بالا به پایگاه های قطب شمال را آغاز کرده ایمدر بیانیه دفتر توسعه و آزمایش استراتژیک آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی پنتاگون آمده است. به گفته مهندس اصلی هوافضا برایان بیل، با استفاده از Starlink توانسته است سرعت اینترنت را در یک پایگاه دورافتاده پنتاگون در قطب شمال 30 برابر افزایش دهد.

به نظر می رسد پنتاگون تا حد زیادی از جنجال های پیرامون استارلینک مانند مبارزات مالی آن در اوکراین غافلگیر شده است و ممکن است آماده باشد این صورت حساب را بپردازد یا حداقل با قراردادهای دولتی مانند قراردادهایی که به اسپیس ایکس برای پرتاب ماهواره های نظامی به جای قراردادهای سنتی ترش داده بود، جبران کند. شرکای بوئینگ یا لاکهید مارتین.

با 50 پایانه استارلینک که در حال حاضر در قطب شمال برای آزمایش نظامی مستقر شده اند.ما به دنبال هرگونه تأثیر غیرمنتظره محیط خشن بر عملکرد سیستم خواهیم بودبیل می گوید، زیرا پنتاگون همچنین OneWeb را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات بررسی خواهد کرد.شما می توانید یک واحد ارتش، نیروی هوایی یا نیروی دریایی را تصور کنید که در یک مکان دورافتاده مستقر شده است که خدمات تلفن همراه را ندارد و خیلی سریع ارتباطاتی با نرخ بالا دارد که یک هواپیمای می تواند در 10 دقیقه راه اندازی کند – این یک قابلیت عالی است. داشتن،” او اضافه کرد.

TP-Link 5GHz AC867 Long Range Outdoor CPE را در آمازون دریافت کنید

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 467 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021