ولوو و پولستار EX90 و Polestar 3 را به تاخیر انداختند، مشاغل را کاهش دادند و اهداف تولید را در میان جنگ قیمت تسلا و BYD در بازار پررونق خودروهای الکتریکی کاهش دادند.

تولید شاسی بلند برقی Polestar 3 تا اوایل سال 2024 به تعویق افتاد. (منبع تصویر: Polestar)
تولید شاسی بلند برقی Polestar 3 تا اوایل سال 2024 به تعویق افتاد. (منبع تصویر: Polestar)

علیرغم پیش بینی تولید تعدیل شده، Polestar همچنان انتظار رشد 16 تا 36 درصدی را نسبت به سال گذشته دارد. نگران کننده تر، ولوو است گزارش شده است در تلاش برای کاهش هزینه ها، تقسیم کار خود را تا 10 درصد کاهش می دهد. اگرچه به نظر می رسد بازار خودروهای الکتریکی به طور سالم در حال رشد است، اما در حال حاضر بازاری پرتلاطم است. به کاهش شدید قیمت اخیر تسلا در واکنش به رقابت شدیدتر از سوی BYD، علاوه بر ضرر بدنام 58000 دلاری فورد در هر واحد در Mach-E توجه نکنید تا ببینید بازار چقدر رقابتی شده است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Volvo-and-Polestar-delay-EX90-and-Polestar-3-cut-jobs-and-drop-production-targets-amid-Tesla-and-BYD-price-war-in-booming-electric-vehicle-market.717873.0.html

به نظر می رسد که انقلاب الکتریکی به طور پیوسته در حال رشد است. بر اساس چشم انداز جهانی EV آژانس بین المللی انرژیسه ماهه اول سال 2023 شاهد جهش 25 درصدی در فروش خودروهای برقی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بودیم. بنابراین، کمی گیج کننده است که به نظر می رسد ولوو و پولستار تلاش های خود در زمینه خودروهای برقی را کاهش می دهند. علیرغم افزایش 26 درصدی تحویل Polestar برای سه ماهه اول 2023، سازنده EV اعلام کرده است که در حال افزایش “مدیریت هزینه” و عقب راندن تولید آخرین نسخه خود است.

به عنوان نشانه ای از زمان، بخش عملکرد Polestar ولوو اعلام کرده است که اهداف تولید را 20000 دستگاه برای مدل سال 2023 کاهش داده است، در حالی که تولید خودروهای الکتریکی Volvo EX90 و Polestar 3 هر دو به نیمه اول سال 2024 به تعویق افتاده است. همچنین از کاهش 10 درصدی مشاغل در تلاش برای کاهش هزینه ها، علیرغم رشد 25 درصدی در بازار جهانی خودروهای برقی در سه ماهه اول سال 2023 خبر داد.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین