هواوی میت ایکس 3 برای راه اندازی با اتصال ماهواره ای به روز، سری P60 را شکست می دهد


Mate X2.  (منبع: هواوی)
Mate X2. (منبع: هواوی)

گمان می رود هواوی به زودی سری P60 از گوشی های هوشمند پریمیوم معمولی را عرضه کند. با این حال، اکنون پیش‌بینی می‌شود که OEM این رویداد را تا زمانی که نسل سوم فبلت تاشو به داخل عرضه کند، ترک کند. تصور می‌شود که این گوشی می‌تواند ویژگی‌های ارتباطی ماهواره‌ای داشته باشد که نسبت به مواردی که توسط سری فبلت‌های پرچم‌دار Mate 50 در چین پشتیبانی می‌شوند، ارتقا یافته است.

هواوی با Beidou همکاری کرد تا اتصال ماهواره‌ای را به سری Mate 50 در چین بیاورد. پس از آن، دوباره، این سرویس در مقایسه با ارائه اپل محدود است، حتی اگر هر دو نمونه‌های نسل اول از ویژگی‌های گوشی هوشمند خود هستند.

بر این اساس، سری 50 تنها می تواند از طریق ماهواره پیام کوتاه و مختصات ارسال کند. با این حال، تصور می‌شود که این سرویس به پشتیبانی از قابلیت ارسال پیام به صورت متنی و صوتی و شاید حتی برقراری تماس‌های صوتی کوتاه ارتقا یابد.

اکنون پیش‌بینی می‌شود که این فناوری در Mate X3، شایعه بازگشت هوآوی به دسته فبلت‌های محبوب تاشو عمودی و صفحه‌نمایش پوششی، عرضه شود.

این دستگاه همچنین در حال حاضر برای عرضه قبل از سری P60 تبلیغ می شود – پس از آن، گزارش هایی مبنی بر تایید آن برای فروش در چین هنوز منتشر نشده است، حتی اگر تلفن های هوشمند معمولی تر ممکن است ثبت نام های لازم را تضمین کرده باشند.

علاوه بر این، این تنها آخرین مورد در جریان پیش‌بینی‌های عرضه Mate X3 است که شایعه شده تاشو تا کنون توانسته است همه آنها را نادیده بگیرد.

Samsung Galaxy Z Fold4 را بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-X3-tipped-to-beat-P60-series-to-launch-with-updated-satellite-connectivity.682455.0.html