هوآوی “Mate X3” به عنوان یک گوشی هوشمند تاشو با برآمدگی عظیم دوربین پشتی به بیرون درز کرد


Mate X2 هوآوی یک دستگاه تاشو با مشخصاتی است که می‌کوشد تا حد امکان با قیمت عرضه‌شده خود مطابقت داشته باشد. با این حال، طبق آخرین افشای اطلاعات، قرار است در نهایت در مقایسه با جانشین ظاهراً آتی خود، با شروع از قوز دوربین، کاملاً محدود به نظر برسد.

در واقع پیش بینی می شود که OEM جایگزین Mate Xs 2 خود با یک پرچمدار جدید شود که مدتی در سال 2023 در جهت دیگر قرار می گیرد. اکنون ظاهراً این “X3” در یک نسخه جدید ظاهر شده است. تصویر زنده.

با این حال، عکس مورد بحث خطر زیادی برای افشای طراحی خود ندارد، زیرا به طور موثر در یک قاب ضد نشتی که حتی دارای یک فلپ کوچک لولایی برای قوز دوربین عقب است، پنهان شده است.

پس از باز بودن این در، آشکار است که اگر این دستگاه واقعاً Mate X3 باشد، به دوربین عقب ارتقا یافته است که احتمالاً از نظر ظاهری کاملاً شبیه به خواهر و برادرهای سری 50 خود است.

بر این اساس، ممکن است با دوربین های چهارگانه پشتی که در دو طرف یک فلاش مرکزی بلند و نازک چیده شده اند و 2 سنسور اضافی که در یک خط عمودی قرار گرفته اند، راه اندازی شود.

ماهیت و کیفیت این تیراندازها هنوز قابل حدس زدن نیست، اگرچه می‌توان آن‌ها را کاملاً شبیه به نمونه‌های سری میت 50 دانست، البته اگر نسخه ارتقا یافته‌شده P60 نباشد.

در همین حال، X3 نیز اکنون گفته می شود که نسبتاً رقابتی است 4800 میلی آمپر ساعت باتری با فناوری شارژ 66 واتی نسبتا سریع هواوی، در صورت قدیمی بودن، بدون ذکر امکان ارسال پیام از طریق ماهواره.

Samsung Galaxy Z Fold4 را بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-X3-leaks-as-a-foldable-smartphone-with-a-massive-rear-camera-hump.688256.0.html