هوآوی تاریخ عرضه جهانی دستگاه های جدید P60 Pro، Mate X3 و Watch Ultimate را تایید کرد

مطابق با GSMArena، هواوی دعوت نامه های مطبوعاتی را برای یک رویداد راه اندازی آینده ارسال کرده است، به این معنی که به جای پخش مستقیم مستقیم، حضوری خواهد بود. ظاهرا، هواوی تایید کرده است که میت X3 به همراه Watch Ultimate و FreeBuds 5 به سری P60 خواهد پیوست. GSMArena اشاره می کند که هواوی از P60 Pro به عنوان تنها نماینده سری P60 و نه P60 یا P60 Art نام می برد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-confirms-global-launch-date-for-new-P60-Pro-Mate-X3-and-Watch-Ultimate-devices.703492.0.html

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7602 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

وب سایت جهانی هواوی حاوی لیست هایی برای تمامی دستگاه های سری P60، اگر چه. در مقایسه، هوآوی Pocket S را در وب سایت جهانی خود که نوامبر گذشته در چین راه اندازی کرد، فهرست نکرده است. بنابراین، ما هنوز عرضه جهانی P60 و P60 Art را رد نمی کنیم. همانطور که اسکرین شات زیر نشان می دهد، هواوی سری P60 و دیگر محصولات «پر سرسبد» را در 9 می به نمایش می گذارد. احتمالاً، هواوی جزئیات بیشتری را در ماه آینده و پیش از این رویداد ارائه خواهد کرد.