هدفون Bose QuietComfort 45 اکنون به 249 دلار آمریکا در آمازون و Best Buy تخفیف داده شده است.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

در این جمعه سیاه، معاملات عالی زیادی در مورد محصولات صوتی وجود داشته است. محصولات محبوبی مانند Sony WH-1000XM4 و حتی Airpods Pro 2 که به تازگی معرفی شده اند، کاهش قیمت دریافت کرده اند. پیشنهادات Sonos و Bang & Olufsen نیز با قیمت های کاهش یافته قابل خرید هستند. کسانی که در جستجوی یک جفت هدفون مناسب هستند، خوشحال خواهند شد که بدانند Bose QuietComfort 45 نیز در آمازون و Best Buy تخفیف دارد.

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Bose-QuietComfort-45-headphones-now-discounted-to-US-249-on-Amazon-and-Best-Buy.670259.0.html

هدفون حذف نویز Bose QuietComfort 45 را بخرید آمازون و بهترین خرید.

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1167 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها